استراتژِی های بد بازاریابی دیجیتال SEO

امیر شیخ زاده بهینه سازی وبسایت, وبلاگ 15 نوامبر 2020
استراتژِی های بد بازاریابی دیجیتال SEO

در اینجا با استراتژِی های بد بازاریابی دیجیتال SEO که باید از آنها دوری کنید آشنا خواهیم شد . در سال جدید، بسیاری از بازاریاب های دیجیتال، فهرست های To-Do برای بهبود SEO ی وب سایت شان ایجاد می کنند. ولی ، آن ها فراموش می کنند تا لیستی از چیزی که نباید انجام دهند، تهیه کنند، ما بزرگ ترین نباید های SEO  ی خود را در یک مکان راحت، گرد آوری کردیم.

به نظر می رسد نکات و ترفند های SEO، به طور ثابتی، با هر تکرار الگوریتم گوگل، تغییر می کنند. هر کسی می خواهد شماره ی 1 باشد- و برخی بازاریاب های وب، هر کاری را برای یک رتبه بندی صفحه ای خوب انجام خواهند داد. بازاریاب های دیجیتال، محدوده های بهینه سازی وب سایت خود را فقط برای SEO ی بهتر حرکت می دهند، اما رقیبان، میدانند که قوانینی را باید جای دهند. این قوانین شامل تضمین  UX  با کیفیت خوب است در حالی که به بازدید کننده ها دقیقا آن چیزی را می دهند که در جستجو هایشان مورد نیاز بود.

به هر حال، یک جنبه ی تاریک، برای SEO وجود دارد — گروهی از افراد که سعی می کنند سیستم ها را به نفع خود با حقه های SEO ی کلاه سیاه خود، مجهز کنند. این فراتر از تنها زرنگ بودن در مورد کلمات کلیدی و نوشتن محتوای سرگرم کننده می رود. این تاکتیک ها، قوانین را می شکنند؛ آن ها طوری وجود دارند که گویا قوانین وجود ندارند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که این سایت ها موفقیت هایی دارند، اما با پیشرفت بهتر گوگل و سایر موتور های جستجو در دست یابی به این استراتژی ها، این موفقیت زودگذر است.

این جا برخی از متداول ترین حقه های  SEO کلاه سیاه وجود دارد مورد که استفاده و یا بهتر بگویم سو استفاده قرار میگرد. سعی کنید تا به هر قیمتی از آن ها دوری کنید:

پر کردن  محتوا از کلمات کلیدی

پر کردن با کلمات کلیدی، هرگز به درد نمی خورد، و این مورد برای اکثر ربات های جستجو بسیار شناخته شده است و در حال منسوخ شدن است. بزرگ ترین تخلف از کلمات کلیدی نا مربوط پر کننده ی درون محتوا و فرا داده میاید، به هر حال کلمات کلیدی مربوطه ی بیش از حد پر کننده ی سراسر مقاله، هم به درد نمی خورد. هر دو می توانند منجر به مجازات شوند. ضمیمه کردن عبارات یا کلمات معین، نه تنها به درد یک جستجوگر پیمایشی نمی خورد، همچنین به یک خواننده ی حساس و باهوش می گوید که شما بیشتر به رتبه بندی SEO اهمیت می دهید تا به محتوا گذاری خوب.

خوانندگان خسته، از محتوای ضعیف خارج می شوند و این اقدام، نرخ های بیرون رفتن را افزایش می دهد.

کلمات را در عنوان، توصیف، خطوط افتتاحی،  و چند بار بیشتر در سراسر کپی که در آن حس طبیعی بدهد، تاکید کنید. کاربرد کلمات کلیدی موثر، پرچم های قرمز برای یک موتور جستجو نمی فرستد و محتوای خوب، بازدید کننده های سایت را خشنود می سازد.

پست های مهمان فقط با هدف لینک دهی

گوگل، کیفیت آن لینک ها در رتبه بندی های شان،  را می سنجد. شما آنچه را که می کارید درو می کنید و این عبارت مخصوصاً برای هر کسی که لینک تولید سایت های بی کیفیت و نا مربوط را تولید می کند صادق است. صرفاً با هدف لینک دادن به سایت های دیگری که به هیچ وجه مربوط به سایت شما نیستند، پیوند برقرار نکنید. ارتباط موضوعی سایت های لینک دهنده به سایت شما نیز می تواند در یک سایت جداگانه و در سطح کلان جمع شود.

هم راستا با همان خط تفکری، پذیرفتن پست های میهمان ها با محتوایی که هیچ ربطی به موضوع یا ایده ی وب سایت شما ندارد، هم می تواند به رتبه بندی ها صدمه بزند. انتشار منظم محتوای خوب، یک روش سالم برای ایجاد موثر خوانندگی است.

همچنین لینک های ضعیف، در بخش نظرات هم گسترش میابد. کادر های نظر را با لینک به وب سایت خود، اسپم نکنید. موتور های جستجو این لینک ها را در نظر می گیرند و اگر مطلبی که در آن نظر ثبت کرده اید مرتبط با موضوع سایت شما نباشید بار منفی خواهد داشت.

زمان زیادی را صرف متا تگ توضیحات یا متا دیسکریپشن Meta description به جای محتوا نکنید.

یکی از دیگر از استراتژِی های بد بازاریابی دیجیتال SEO مربوط به Meta description می باشد  متا تگ توضیحات به صورت تگ ها در HTML وجود دارند که خلاصه های سریع را در مورد محتوای صفحه ارائه می دهند. در زمان های قبل تر SEO، متا تگ توضیحات، یکی از بزرگ ترین عوامل برای رتبه بندی های بهتر بود. به هر حال، موتور های جستجو، زمان را بیان می کنند و دوباره هیچ سود مستقیمی از فرا توصیف ها وجود ندارد

این دلیل نمی شود که متا تگ توضیحات بی اهمیت هست. متا تگ توضیحات خوب باید به طول یک توییت باشد و نکات کلیدی محتوا را با دقت منعکس کند. به هر حال، یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که نویسندگان می توانند انجام دهند، اولویت بندی متا تگ توضیحات بر محتوای خوب است. و در حالی که متا تگ توضیحات خوب، افراد را برای کلیک روی صفحه مجاب می کند، اگر محتوای خود صفحه به کیفیت متا تگ توضیحات نباشد،  کاربران سریع از صفحه خارج می شوند و این یک مشکل جدی برای سایت شما ایجاد می کند.

 

کپی برداری محتوا- حتی اگر تصادفی باشد.

این یک قانون مبتنی بر تجربه است که هر کسی هر نوعی از مقاله را نوشته باشد، باید درک کند. مطمئن شوید که محتوا منحصر به فرد و اصل است. این به همین سادگی است. کار ادبی شخص دیگر را سرقت نکنید! نه تنها این SEO ی ضعیف است، همچنین یک استراتژی محتوای ضعیف است. کپی کردن کار یک شخص دیگر می تواند افراد را از  دانشگاه اخراج کند؛ چه چیزی باعث می شود کسی فکر کند این تصمیم هوشمندانه است که محتوای آنلاین را بدون بازنویسی، کپی کند؟

این همچنین در مورد گرایش در حال رشد article spinning  صدق می کند، که در آن نرم افزار یک منبع اصلی را می گیرد و آن را از طریق پارافریز کردن بدون نسبت دادن به هر نوع منبع اصلی، از طریق دیگری استفاده می کند.

گفته می شود: چیزی جدید وجود ندارد. هنگام نوشتن کپی، نسبت بدهید( و لینک ها! اگر ضروری باشد)، اما سعی کنید با روش های دیگر برای مطرح کردن مشکلی که کسی دارد، وارد شوید. این برای SEO حیاتی است؛ اگر موتور های جستجو، محتوای مشابهی را که قبلا نشان داده شده پیدا کنند، نیاز ندارند تا محتوای شما را نشان دهند زیرا هیچ چیز منحصر به فردی را ارائه نمی دهد. موتور های جستجو، محتوای منحصر به فرد را اولیت بندی می کنند؛ اگر شما تلاش می کنید تا ایده های خود را ایجاد کنید، از یک ابزار مانند HARO برای جرقه ی الهام استفاده کنید در حالی که بینش برای یک چیز خاص را گرد آوری می کنید.

این مهم است که ذکر کنیم، محتوای کپی شده، روی یک حوزه اثر می کند. به هر حال، داشتن محتوای کپی شده درون وب سایت خود شما، به همین جدیت نیست. فقط مطمئن شوید که تگ های استاندارد را دارید به طوری که کاربران را به متن اصلی هدایت کنند و کاوش گران گوگل محتوای کپی شده را نادیده خواهند گرفت.

 

پنهان کردن محتوای اصلی وب سایت تان (Cloaking)

Cloaking تحت خط مشی های Google’s Webmaster غیر قانونی است. ضرورتا، پنهان کردن به هر نوع تلاشی اشاره می کند که به کاربران چیزی متفاوت تری از یک اسپایدر موتور جستجو نشان ده.  Cloaking را فریب می دهد موتور جستجو باور می کند که یک وب سایت باید بالاتر از حد طبیعی باشد.

سایتی ایجاد کنید که مفید است و مربوط به کاربران هدف شماست. لینک های مربوطه را از وب سایت های با کیفیت بالای دیگر به دست آورید. محتوای با کیفیت ارائه دهتید تا کاربران برای مدت طولانی در سایت شما باشند.

 

می خواهید روش های با کیفیت برای بهبود SEO ی خود را بدانید؟

اول از همه از این استراتژِی های بد بازاریابی دیجیتال SEO که به شما معرفی کردیم دوری کنید . در نهایت شما می توانید سایتان را برای موبایل بهینه سازی کنید، یک نگاه نزدیک تر به کلمات کلیدی خود بکنید و به دنبال بهبود محتوای خود باشید و سایر استراتژی های سئو ذکر شده ما را بررسی کنید. و حتماً دستورالعمل های وب مستر گوگل را بررسی کنید .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.