طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی

هر وب سایت شرکت برای برآورده کردن نیازها و اهداف کسب ‌وکار شما طراحی و توسعه می یابد. ماموریت ما ارائه یک وب سایت حرفه‌ای است که کسب و کار شما را از رقیب تان متمایز کند. سهولت استفاده ، طراحی اختصاصی و هماهنگ با برند شما در خط مقدم فرآیند طراحی وب سایت شرکتی دیبا ارتباط قرار دارد.

یک وب سایت شرکتی خوب قدرت بازاریابی بیشتری را برای شرکت شما به ارمغان می آورد.

  • طراحی کامل سفارشی و خلاق
  • سیستم مدیریت محتوا برای استفاده آسان
  • بهینه سازی شده برای موبایل و تبلت
  • آموزش و پشتیبانی

خدمات طراحی و توسعه وب سایت شرکتی

اگر به دنبال داشتن یک وب سایت شرکتی اختصاصی منحصر به فرد نیستید ما گزینه خوبی برایتان نیستیم

کاملا ریسپانسیو

کلیه طراحی های وب سایت های شرکتی ما با تمامی تلفن های همراه ، تبلت و دسکتاپ هماهنگ هستند

کاملا امن

با بهره گیری از آخرین استاندارد های توسعه ، امنیت و میزبانی وب سایت شما همیشه امن خواهد بود

سئو

بهینه سازی وب سایت شما برای موتور های جستجو از همان ابتدا انجام خواهد گرفت

کاملا اختصاصی

وب سایت شما به صورت اختصاصی و منطبق با کسب و کار و نیاز های شما طراحی خواهد شد

سریع و بهینه

با استفاده از آخرین تکنولوژی، تصاویر و کدها را بهینه سازی می کنیم تا سایت شما به سرعت برای کاربران تلفن همراه بارگذاری شود.

طراحی وب سایت شرکتی

وب سایت شرکتی کسب و کار شما در واقع نمایندگی رسمی و مستقیم شما در اینترنت است . وب سایت شرکتی صرفا جنبه تبلیغاتی ندارد و دراقع یک فرصت تجاری محصوب شده و به عنوان وسیله ای برای ارتباط با مشتریان ، برندسازی و… در نظر گرفته می شود. شما چه مستقیم به مصرف کننده بفروشد و چه به توزیع کنندگان در سطح عمده فروشی وب سایت شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای 24 ساعته برای شما عمل خواهد کرد. وب سایت شرکتی به شما ، توانایی مدیریت و حفظ فروشندگان و محتوای وب سایت از طریق یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) ارائه خواهد داد.

ضرروی است که طراحی وب سایت شرکتی شما با ساختار کسب و کار شما یکپارچه بوده و استراتژی کلی آن تمرکز کسب و کار شما در بازار را تسهیل کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید

بهینه سازی وب سایت شرکتی ( SEO )

سئو وب سایت شرکتی شما به اندازه طراحی و توسعه وب سایتتان با اهمیت است. هدف ما افزایش بازدید کنندگان و افزایش آگاهی از نام تجاری شما از طریق وب سایت شما و رشد کسب و کار شما از طریق اینترنت است. بهینه سازی برای موتورهای جستجو ما بسیار موفق و منجر به نتیجه هستند. این نتایج با تحقیقات پیشرفته کلمه کلیدی، بهینه سازی محتوا،افزایش سرعت وب سایت و بهینه سازی تبدیل به دست آمده می آید.

پشتیبای وب سایت شرکتی

نگرانی دیگری که اکثر مدیران کسب و کار دارند نداشتن بخش ای اتی یا تخصص در مدیریت یک وب سایت است، ما این نگرانی رو با ارائه دو نوع از خدمات رفع کرده ایم آموزش و پشتیبانی ولی اگر شما وقت کافی برای این دو را نیز نداشته باشید ما مدیریت کامل وب سایت شرکتی شما از جمله تولید محتوا ، به روزرسانی اطلاعات محصولات ، درج محتوای جدید ، پاسخ به نظرات و … را نیز ارائه می دهیم

خدمات طراحی وب سایت شرکتی عبارتند از:

ما در دیبا ارتباط علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی خدمات زیر را برای یک کسب و کار ارائه می دهیم

  • طراحی وب سایت اختصاصی
  • wireframe
  • تجزیه و تحلیل و تحقیق در مورد رقیبا
  • توسعه و برنامه نویسی اختصاصی
  • بهینه سازی برای موتور های جستجو
  • تولید محتوا
  • پشتیبانی
  • توسعه سیستم مدیریت محتوا
  • و ….

پرسش و پاسخ های متداول

چگونه می توانیم وب سایت شرکتی خود را برای گوگل بهینه سازی کنم؟

وب سایت های طراحی شده توسط ما از آخرین متد های گوگل پیروی می کنند همچنین آموزش های لازم به شما برای افزایش رتبه سایتتان ارائه خواهد شد.

آیا داده های و وب سایت من امن خواهد بود؟

البته. تمام داده های ذخیره شده یا منتقل شده از طریق وب سایت شما توسط SSL رمزگذاری می شوند همچنین به صورت روزانه از اطلاعات شما بک آپ گیری می شود.

آیا وب سایت در دستگاه های تلفن همراه و تبلت سازگار خواهد بود؟

بله ما این تظمین را به شما می دهیم که سایت شما در کلیه تلفن های همراه و سایر دستگاه های دیجیتال به صورت ریسپانسیو خواهد بود.

فرایند توسعه و طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

بعد از مشاوره با شما و تجزیه تحیلیل اطلاعات ، بررسی رقبا ، ارائه پیش طرح ، طراحی نهایی ، توسعه و برنامه نویسی ، تحویل ، آموزش ، شروع پیشتیبانی

جدول زمانی طراحی وب سایت شرکتی چگونه است ؟

هیچ وب سایتی شبیه هم نیست و جدول زمانی وب سایت شما بعد از بررسی به شما ارائه می شود ولی به صورت میانگین زمان طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی در حدود یک ماه می باشد.

دیبا ارتباط در کدام شهر ها خدمات طراحی سایت شرکتی ارائه می دهد ؟

ما در دیبا به کلیه استان ها کشور عزیزمان و همچنین سایر کشور ها در حال ارائه هستیم و هیچ محدودیتی از بابت ارائه خدمات نداریم

چگونه می توانم یک وب سایت شرکتی سفارش بدهم ؟

با پرکردن فرم درخواست بررسی ، ما پروژه شما را بررسی کرده و با شما تماس می گیریم همچنین شما می توانید با شماره 09149747142 تماس بگیرید