طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت انتخاباتی

در دنیای امروزه که ارتباطات و تکنولوژی حرف اول را در همه زمینه ها می زند ایجاد یک وب سایت تبلیغاتی بهترین آسانترین و پربازده ترین راه برای رسیدن به هدف مشخص است.

یکی از ابزارهای فراهم آورنده حضور و مشارکت مردم در یک نظام مردم سالار، برگزاری انتخابات و برگزیدن افراد لازم برای تصدی مسئولیت‌ها است. از جنبه سیاسی، انتخابات نشان دهنده آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت‌های آنان به نظامی است که در آن به سر می‌برند. در نظامهای دمکراتیک مردم خود مسوول آینده خویش می‏گردند و نه تنها مصدر بروز رخدادهای اساسی هستند، بلکه مرجع نتیجه آنها نیز تلقی می‏شوند.

در کشور ما رئیس جمهور ، نمایندگان مجلس ، اعضای شورا شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری توسط مردم و با رای مستقیم مردم تعیین می شوند . پس نتیجه می گیریم که مردم تاثیر زیادی در انتخابات در کشورمان دارند  ، از این رو همه نماینگان در تلاشند از راههای مختلف اعتماد مردم را جلب کرده و برنامه ها و اهداف خود را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم بتوانند بهترین تصمیم را گرفته و فرد شایسته ای را برای مملکت خود انتخاب کنند .

وب سایت انتخاباتی

در دنیای امروزه که ارتباطات و تکنولوژی حرف اول را در همه زمینه ها می زند ایجاد یک وب سایت تبلیغاتی بهترین آسانترین و پربازده ترین راه برای رسیدن به هدف مشخص است. طراحی سایت برای کاندیداها، احزاب، جناح های مختلف، طراحی وب سایت کمپین تبلیغاتی نمایندگان، طراحی سایت ائتلاف کاندیداها و …. در زُمره طراحی سایت انتخابات محسوب می شود.

ما فقط سایت انتخاباتی شما را طراحی نمی کنیم بلکه آن را به صفحه اول گوگل می آوریم

بیش از یک دهه تجربه طراحی سایت انتخاباتی

خدمات طراحی سایت انتخاباتی ما

خب تا حالا به اهمیت یک وب سایت انتخاباتی  برای نمایندگان شرکت کننده در این عرصه به خوبی پی بردید. و تا حدودی با امکانات و قسمت های مختلف یک وب سایت انتخاباتی نیز آشنایی پیدا کردید. در زیر به بخش دیگر از خدماتی که ما برای شما ارائه خواهیم کرد اشاره خواهیم کرد :

مدیریت محتوایی وب سایت انتخاباتی

بدون تصوراز اینکه مخاطب هدف شما کیست، تمام محتوایی که تولید می کنید بیهوده خواهد بود. قبل از اینکه آنچه را که می خواهید بگویید و چگونه می خواهید آن را بگویید، باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید. یک محتوای خوب می تواند سایت شما را با رعایت اصول دقیق به بالاترین درجه خود برساند ، تولید محتوای خوب در کوتاهترین زمان که بتواند سایت شما را در بالای صفحه گوگل قرار دهد کار دشواری است که نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارد . ما اینجا با کمک مدیران ارشد تولید محتوایی که داریم می توانیم به نحو احسنت شما را در این امر مهم کمک کنیم .

مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی امروزه به عنوان یکی از اصلی‌ترین فناوری‌های تحت وب ، مورد استفاده طیف وسیعی از کاربران فضای مجازی قرار گرفته‌اند . مدیر تیم و اعضای آن باید فعالیتی کامل در گروه داشته باشند و به سؤالات و نیازهای کاربران پاسخ دهند. تا زمانی که خود شما فعالیتی مستمر در گروه نداشته باشید، نمی‌توانید انتظار مشارکتی خیره‌کننده از کاربران دیگر داشته باشید. پرسیدن سؤال‌های کاربردی یکی از فعالیت‌هایی است که باید در نظر داشته باشید. گروه را با این نوع سؤال‌ها فعال نگه دارید و سعی کنید همه‌ی افراد را در بحث‌ها شرکت دهید.

طراحی عکس گرافیکی برای وب سایت

استفاده‌ی هرچه بیشتر از محتوای تصویری می‌تواند اعضای گروه را به سمت شما جذب کند. در شبکه های اجتماعی نیز تصاویر منتشرشده در فید شما نمایش داده خواهند شد و کاربران جدید را به گروه جذب می‌کنند. علاوه بر انتشار تصاویر به‌صورت مستقیم، می‌توانید لینک اشتراک تصاویر خود در اینستاگرام را در گروه منتشر کنید. این کار باعث افزایش اعضای صفحه شما در اینستاگرام نیز می‌شود. با اجرای بیش از 1200 طرح گرافیکی و تجربه کافی در این زمینه شرکت ما بدون شک یکی از حرفه ای ترین شرکت ها در این زمینه با وجود مهندسین مجربمان می باشد .

پشتیبانی ۲۴ ساعت در زمان تبلیغات انتخابات

پشتیبانی 24 ساعته در زمان انتخابات شما را یک پله جلوتر از بقیه نگه می دارد. ایجاد محتوا و بررسی سایت و پاسخ گو بودن به مردم در 24 ساعت شبانه روز از جمله کارها و ویژگی هایی است که شرکت ما قادر به انجام دادن آن می باشد . که این امر به شما کمک می کند همواره به روز بوده و بتوانید از حداکثر ظرفیت تبلیغاتی خود استفاده کنید .

گروه طراحی دیبا جهت سهولت تبلیغات دیجیتالی ،  خدمات طراحی سایت انتخاباتی را برای نمایندگان عزیز پیشنهاد می کند . گروه ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیاز های شما می باشد. برای رسیدن به موفقیت با ما در تماس باشید.

امکانات وب سایت انتخاباتی

هر سایت انتخاباتی می تواند بر اساس ایده های شما شکل بگیرد ، ما در اینجا چند پیشنهاد برای سایت شما ارائه خواهیم داد :

 1 – ابتدا جزئیات انتخابات را وارد کنید

 اسم و مشخصات و ایمیل و بیوگرافی کامل و تاریخ شروع فعالیت می توانند جزو این گزینه باشند. همچنین شما می توانید یک رزومه کاری مناسب از خودتان تهیه و در آنجا همراه با عکس خودتان منتشر کنید .

2 رنگ تبلیغاتی

امروزه نماینگان سعی میکنند یک نماد یا نشان خاص برای خود و طرفدارانشان در نظر بگیرند تا هم اتحاد آنها بیشتر شده هم بیشتر و بهتر در ذهن ها جا خوش کند .سعی کنید برای خودتان یک مشخصه یا یک رنگ خاص انتخاباتی که معرف شما باشد انتخاب کنید.

3 لیست رای دهندگان خود را اضافه کنید

لیست رایی دهندگان باعث می شود که یک آمار تخمینی از هوادارای خودتان داشته باشید . سعی کنید اسامی آنها را مخفی نگه دارید که از دید بقیه نمایندگان دور بماند . دانستن یک آمار تقریبی به شما در روند تبلیغات و تصمیم گیری در مورد کار ها و اقدامات بعدی بسیار کمک خواهد کرد .

4 استفاده از نمودار ها و جداول

 برای توضیح کار های خود و حتی رای رای دهنگان خود می توانید از نمودار ها و جداول رنگی استفاده کنید، این کار نشان دهنده دقت و اهمیت شما نسبت به کاری است که انجام می دهید .

5 نظر سنجی

می توانید یک نظر سنجی در سایت خود به صورت آنلاین راه بندازید و میزان مشارکت و رای مردم را آنالیز کنید.

6 اخبار

شما می توانید اخبار روز انتخابات را به صورت لحظه ای بر روی وب سایت خود قرار دهید . و فعالیت ها و برنامه ها و حتی اطلاعیه های خود را با مردم به اشتراک بگذارید. مردم در بحبوحه انتخابات همیشه به دنبال اخبار لحظه ای از انتخابات هستند.

7 شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین راههای تبلیغ استفاده از شبکه های اجتماعی است که شما می توانید با دادن لینک های آنها و معرفی به مردم ، طیف گسترده تری از مردم را با خود همراه کنید. ارائه بک لینک های مناسب در سایت های مختلف و استفاده هم زمان از وب سایت رسمی و دیگر شبکه های اجتماعی نتیجه فوق العاده ای برای شما به ارمغان خواهد آورد .

8 معرفی ستاد های انتخاباتی

شما می توانید محل و فعالیت های ستاد انتخاباتی خود و حتی برنامه ها ی زمانی و سخنرانی های خود را به همراه آرشیو تصاویر و ویدیو های خود از محل تجمع و فعالیت های خود بر روی وب سایت قرار دهید .

9 نظرات

این بخش یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت انتخاباتی می باشد . ایجاد نظرات کاربران و شنیدن پیشنهاد ها ، نظرات ، انتقاد ها و پاسخگویی به موقع و مناسب به آن ها هم باعث جلب اعتماد بیشتر مردم به شما هم باعث پیشرفت کاری شما و حتی ایجاد جرقه های فکری جذاب برای رسیدن به موفقیت بیشتر می شود .

علاوه بر موارد مذکور، امکانات و قابلیتهای زیر با درخواست نماینده محترم، ارائه می شود :‎ قابلیت عضویت کاربران در خبرنامه سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، ارسال پیامک

قیمت طراحی سایت انتخاباتی :

همگان گونه می دانید نرخ طراحی وب سایت بسیار متنوع است ولی گروه طراحی دیبا جهت سهولت در انتخاب دو پکیج اختصاصی و عمومی را به کاندیداهای مجلس یازدهم ارائه می دهد

پک اول :  قالب مویرا  می باشد شامل :

  • 2 میلیون تومان هزینه قالب
  • تحویل این پکیج در 48 ساعت بعد از پرداخت صورت می گیرد

پک دوم : طراحی اختصاصی شامل :

  • 7 میلیون تومان هزینه طراحی قالب اختصاصی
  • تحویل این پکیج در 7 روز کاری بعد از پرداخت صورت می گیرد
  • لازم به ذکر است هزینه ذکر شده با امکانات پیش فرض می باشد
هزینه طراحی سایت انتخاباتی چقدر است ؟

طراحی یک سایت انتخاباتی می تواند از دو میلیون تومان تا 7 میلیون تومان با امکانات پیش فرض باشد. ولی بهتر از از طریق فرم استعلام قیمت یا تماس از هزینه آن مطلع شوید

طراحی سایت انتخاباتی چقدر زمان لازم دارد ؟

برای راه اندازی یک سایت کمپین انتخاباتی 24 ساعت الی 7 روز کاری بسته به امکانات شما زمان لازم است

آیا مدیریت سایت انتخاباتی راحت است ؟

بله ما یک پک آموزشی برای مدیریت وب سایت در اختیار شما قرار می دهیم همچنین اطلاعات اولیه را برای شما بارگذاری می کنیم همچنین می توانید از خدمات پشتیبانی ما نیز برای این امر استفاده کنید

چرا شما به یک سایت انتخاباتی نیاز دارید ؟

همان گونه که می دانید رشد استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است لذا داشتن یک پایگاه اینترنتی مشخص می تواند شما را به نتیجه مطلوب تر سوق بدهد