طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس برای همه از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ ، یک سیستم مدیریت محتوای همه کاره است و می تواند به اکثر نیاز های شما پاسخ دهد.

وردپرس یا WordPress یک سیستم مدیریت محتوای محبوب و پرطرفدار در میان طراحان سایت است که از قالب‌ها و پوسته‌های بسیار متنوعی تشکیل شده که آن‌ها را کاملا رایگان در اختیار کاربر می‌گذارد. وردپرس در ابتدا از سیستم‌های مدیریت محتوا برای وبلاگ نویسی به‌شمار می‌رفت اما هم‌اکنون توسط بسیاری از طراحان سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه بسیاری از وب سایت‌های معروف جهان بر پایه این سیستم طراحی و تولید شده‌اند که در این مورد می‌توانیم به وب سایت شرکت مرسدس بنز، بخش خبری ناسا و وب سایت شرکت خودمان اشاره کنیم. زبان برنامه‌نویسی وردپرس PHP است که اگر کمی با آن آشنایی داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی و با کمک پلاگین‌های متنوع، ایده‌های ذهنی خود را طراحی و اجرا کنید.

هر پروژه طراحی سایت وردپرس که ما تحویل مشتری می دهیم 100 درصد سفارشی است. و شما یک وب سایت با کد های بهینه و سئو شده و با طراحی اختصاصی دریافت خواهید کرد.

ما وب سایت ها را کاملاً از صفر ایجاد می کنیم تا جزئیات کمی در نوع خود داشته و منحصراً متناسب با تجارت شما باشد. قبل از هر چیزی ابتدا باید به سوال زیر پاسخ بدیم :

طراحی سایت وردپرس چیست ؟

به زبان خیلی ساده منظور از طراحی سایت با وردپرس ظاهر یا شمای یا همان (UI) وب سایت نیست بلکه استفاده از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا برای مدیریت صفحه های و در کل محتوای وب سایت شما است. وردپرس به صفحه های وب سایت شما وصل شده و شما را قادر می سازد عکس ها ، نوشته ها ، فایل های چند رسانه ای را ویرایش کنید یا صفحه های جدیدی به وب سایت خود اضافه کنید.

ویژگی های طراحی سایت وردپرس دیبا ارتباط :

ما در دیبا ارتباط به صورت اختصاصی وب سایت شما را با استفاده از وردپرس طراحی می کنیم. 4 ویژگی که همه وب سایت های طراحی شده توسط وردپرس ما آن را دارا می باشند به شرح زیر می باشد.

طراحی و توسعه اختصاصی

ما یک وب سایت کاملا سفارشی و منطبق با کسب و کار شما را طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد.

ویژگی ما استفاده نکردن از قالب های آماده است.

سئو ( بهینه شده برای گوگل )

اگر وب سایت شما در موتور های جستجو پیدا نشود در واقع شما وب سایت ندارید. ما با استفده از به روزترین افزونه ها و کد نویسی ها این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

سرعت سایت بهینه شده

اگر سایت شما به بیشتر از 4 ثانیه زمان برای بالا آمادن نیاز دارد شما موفقیت چندانی کسب نخواهید کرد.

داشتن سایت با سرعت بارگذاری بالا یک مزیت انکار ناپذیر است.

بالا بودن نرخ تبدیل

داشتن وب سایت کافی نیست سایت شما باید منجرب به فروش کالا و خدمات شما شود.
ما یک برنامه جامع برای بالا بردن نرخ تبدیل به شما ارائه خواهیم داد.

کد نویسی کاملا امن

سال ها تجربه در زمینه کد نویسی برای وردپرس ما را به بهترین گزینه برای طراحی یک وب سایت سفارشی و کاملا امن تبدیل کرده است

نکات طراحی سایت وردپرس

در برخی موارد وقتی حرف وردپرس به میان می آید مشتریان ما جبهه گیری کرده و نمی خواهند وب سایتی بر پایه وردپرس داشته باشند چرا که تجربه قبلی آنها در این زمینه به آنها اثبات می کند که با وردپرس نمی توانند وب سایتی موفق داشته باشند. که ما کاملا با ارائه 100 ها نمونه موفق این گفته را رد می کنیم.

اندازه شرکت یا کسب و کار شما مهم نیست وردپرس در حال حاضر یکی از انعطاف پذیرترین ، متنوع ترین و با کاربرد آسان در بین سیستم های مدیریت محتوای موجود است. ولی حتما باید به این سه نکته توجه داشته باشید.

  1. استفاده از آخرین نسخه وردپرس
    همیشه سیستم مدیریت محتوای خود را به روز نگه دارید و از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید
  2. استفاده نکردن از قالب های آماده
    سمت قالب های آماده نروید این قالب های هم از نظر بارگذاری سنگین هستن و هم لایسنس قانونی برای استفاده ندارند. و در نهایت کار با آنها برای شما مشکل خواهد بود و در صورت داشتن ایراد رفع آن به سختی آنجام خواهد گرفت . و در نهایت کلی ویژگی اضافه خواهند داشت که شما هیچ وقت از آنها استفاده نخواهید داشت و فقط سایت شما را اشغال خواهند کرد.
  3. عدم استفاده از تعداد زیادی افزونه
    برخی حتی برای قرار دادن فونت هم افزونه نصب می کنند. زیاده روی در استفاده از افزونه ها به جای کد نویسی می تواند هم امنیت و هم سرعت سایت شما را پایین آورد.

قیمت طراحی سایت وردپرس

برخی اگر وردپرس را انتخاب می کنند به دلیل صرفه جویی در هزینه ها است که باید بگوییم تا حدودی حق دارند با توجه به این که وردپرس یه سیستم مدیریت محتوای رایگان هست و با انتخاب آن بخشی از فرایند توسعه وب سایت سرعت می گیرد هزینه شما نیز کاهش می یابد. در واقع هزینه طراحی اختصاصی سایت وردپرسی کمتر از یک سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی است.

ولی نسبت به هر پروژه قیمت طراحی سایت نیز متفاوت است در صورتی که می خواهید هزینه طراحی سایت وردپرس خود را محاسبه کنید فرم زیر را پر کنید.

طراحی سایت حرفه ای وردپرس

وردپرس به عنوان یک CMS منبع باز ، تیم توسعه دهنده ما را قادر می سازد تا برای هر پروژه وب سایت حرفه ای کاملاً سفارشی ایجاد کنند.

چرا که وقتی ما از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای شما استفاده می کنیم وقت بیشتری برای طراحی و پیاده سازی فرانت اند شما داریم و ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم وب سایت شما کامل واکنشگرا و مطابق اصول کسب و کار شما طراحی شود.

برنامه نویسی امن

صدها وب سایت وردپرسی که طی سالهای گذشته توسط ما طراحی و پشتیبانی می شوند ، مهارت لازم را برای اطمینان از حداکثر پروتکل های امنیتی وب سایت را به ما داده اند.

پلاگین ها و افزونه های سفارشی

هر کاری که شما به وب سایت خود نیاز دارید انجام دهید ، ما می توانیم آن را عملی کنیم. وردپرس دارای یک کتابخانه گسترده از افزونه های متفاوت است ، اما ما در ساخت ابزارهای کاملاً سفارشی در وردپرس نیز تخصص داریم.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

 اما ما به محض شروع پروژه شما سئو را در اولویت اصلی خود قرار می دهیم. متخصصان سئو ما وظیفه دارند تا وب سایت وردپرس شما را با هر آنچه برای رتبه بندی در نتایج موتور جستجو نیاز دارد ، تجهیز کنند. ما با این کار شروع می کنیم:

  • استفاده از تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری عملکرد وب سایت فعلی شما.
  • تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا.
  • شناسایی ساختارهای URL مناسب.
  • اختصاص کلمات کلیدی به صفحات جدید و یا موجود.

و در نهایت تیم توسعه ما همگام با تیم سئو پیش می روند تا اطمینال حاصل کننده وب سایت شما استانداردهای لازم سئو را داشته باشید.

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

وب سایت شما اگر بازدیدکنندگان شما را نتواند به مشتری تبدیل کند ، معنی چندانی نخواهد داشت.

استراتژی های ما شامل بازاریابی محتوا ، تست A / B ، گزارش و تجزیه و تحلیل معمول و سایر تکنیک های خاص برای یافتن بهتر راه حل ها برای تبدل بازدید کنندگان شما است.

بهینه سازی سرعت سایت

فلسفه توسعه ما ساده است: ما وب سایت ها را با حذف موارد غیر ضروری آنها ، سریع می کنیم. ما این کار را انجام می دهیم:

  • راه اندازی caching سرور و مرورگر
  • استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN)
  • نوشتن کدی های بهینه برای پرس و جوی پایگاه داده
  • Minifying کدهای وب سایت
  • بهینه سازی تمام محتوای وب
  • پیاده سازی آخرین نسخه پایدار PHP
  • استفاده از یک ارائه دهنده هاست امن و مطمئن

طراحی سایت چند زبانه با وردپرس

اگر به وب سایتی چند زبانه نیاز دارید وردپرس به لطف افزونه های موجودش می تواند یک سیستم یک پارچه برای مدیریت آن به شما ارائه دهد.

متخصصان ما مطمئن خواهند شد در زبان های درخواستی شما ظاهر وب سایت حفظ و تجربه دلنشینی برای کاربران شما ایجاد کنند.

خدمات پشتیبانی وردپرس

ما خون ، عرق و اشک خود را برای توسعه سایت وردپرس شما ریختیم. و در نهایت می خواهیم مطمئن شویم که به خوبی کار خواهد کرد

پس از راه اندازی وب سایت شما ، به همان میزان تلاش خواهیم کرد تا از بروز بودن ، ایمن بودن و پایداری آن با خدمات زیر مطمئن شویم:

انجام تعمیر و نگهداری

یکی از مزایای وردپرس این است که مدام در حال بهبود است. ارتقا بستر های نرم افزاری ، به روزرسانی های پلاگین و پیشرفت های امنیتی همیشه در معرض دید قرار دارند ، اما بهره مندی از مزایا نیاز به یک تیم توسعه متمرکز بر بهینه سازی و نگهداری دارد.

به عنوان بخشی از خدمات تعمیر و نگهداری ما:

  • به روزرسانی و نصب آپدیت های جدید
  • در صورت لزوم ، جایگزینی یا به روز رسانی افزونه ها
  • اشکالات ناشی از به روزرسانی را پیدا ، عیب یابی و رفع آنها
  • پشتیبان گیری در هنگام انجام هرگونه ارتقا در سایت
  • سایت خود را در تمام مرورگرها ، سیستم عامل ها ، دستگاه ها و سیستم عامل ها به روز نگه دارید.

آموزش

پس از راه اندازی ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از استفاده از وب سایت جدید خود راحت هستید. به همین دلیل ما از برگزاری جلسه آموزشی برای تیم شما بسیار خوشحال می شویم.

ما چند جلسه آموزشی را به صورت حضوری برگزاری خواهیم داد و نسخه ضبط شده را به همراه برخی سوالات متداول برای شما ارسال خواهیم کرد. ما همچنین یک راهنمای کاربر ایجاد می کنیم که کاملاً متناسب با عملکرد وردپرس وب سایت شما باشد.

تاکتیک های بازاریابی دیجیتال

اکنون وقت آن است که با  وب سایت خود را یک گام جلو تر نگه دارید . ما یک برنامه 12 ماهه ایجاد خواهیم کرد که برای کمک به شما در تسخیر صفحه های اول گوگل کمک خواهد. و همچنین تیم سئو ما تمامی اخبار و اطلاعات جدید را در اختیار شما خواهد داد و همچنین به مشکلات و پرسش های احتمالی شما جواب خواهد داد.

پرسش و پاسخ های متداول

طراحی سایت وردپرسی چقدر زمان می برد ؟

این بستگی به وب سایت شما دارد . ما در کمتراز یک ماه تا سه ماه وب سایت های وردپرسی طراحی کرده ایم. ما یک جدول زمانی دقیق پروژه و یک مدیر پروژه در اختیار شما قرار خواهیم داد تا در جریان وضعیت وب سایت خود قرار گیرید.

چه وب سایت هایی را با وردپرس می تواند طراحی کرد؟ 

وردپرس امروز فراتر از یک بستر وبلاگ نویسی است اکنون 34 درصد وب سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی شده اند که معادل 75 میلیون وب سایت است.

آیا وردپرس از امنیت کمتری برخوردار است؟

نه اگر تیم توسعه و طراحی شما بداند چه کاری انجام می دهد. مانند سایر وب سایت ها ، برای داشتن یک سایت امن ، به یک ارائه دهنده هاست ایمن ، افزونه های به روز ، نگهداری مداوم و کد بهینه نیاز دارید.

هزینه طراحی سایت وردپرس چقدر است ؟

هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد. اما اگر به دنبال یک جواب قطعی هستید می توانید فرم موجود در این صفحه را پر کنید.

آیا باید حتما از WordPress به عنوان سیستم مدیریت محتوا استفاده کنم ؟

یک سوال عالی ! خیر استفاده از وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگری منوط به این است که جواب گویی نیاز های شما باشد. ما قبل از انتخاب وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت شما اول نیاز های شما را می شنویم بعد تصمیم به استفاده از یک مدیریت محتوا می گیریم

آیا خودم می توانم وب سایت وردپرسی خودم را مدیریت کنم ؟

بله وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاربر پسند است که یادگیری آن بسیار آسان هست ما طی فرایند جلسه های آموزشی مطمئن می شویم که شما تسلط کافی برای استفاده از آن را پیدا کنید و همچنین فیلم های آموزشی کاملی در اختیار شما قرار می دهیم