طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

همراه با بالا رفتن روزافزون کاربران اینترنت و افزایش تمایل آن‌ها به خرید اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی نیز افزایش چشمگیری داشته‌اند. افراد فعال در حوزه تجارت و صاحبان کسب ‌و کار‌ها بر این موضوع آگاه‌اند که با طراحی وب سایت فروشگاهی، شعبه جدیدی از فروشگاه و برند خود را در بستر اینترنت و در معرض دسترسی میلیون‌ها کاربر قرار می‌دهند که می‌تواند نقش چشمگیری در روند افزایشی فروش آن‌ها داشته باشد.

با طراحی وب سایت فروشگاهی مناسب برای برند خود علاوه بر اینکه بستری 24 ساعته و بدون اتلاف وقت را برای مشتریان فراهم می‌کنید، اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را در اختیار مشتری قرار داده و به تصمیم‌گیری راحت‌تر آن‌ها کمک شایانی می‌کنید.

برای دیده شدن وب سایت خود و کسب موفقیت در میان سایر وب سایت‌های فروشگاهی نیاز به طراحی حرفه‌ای و تخصصی دارید. طراحی سایت و جذابیت‌های بصری آن باید به‌گونه‌ای باشد که حس اعتماد و امنیت را در مشتری به‌وجود بیاورد و آن را برای خرید ترغیب کند. در ادامه به نکات مهمی که در طراحی وب سایت فروشگاهی موفق باید به آن توجه شود خواهیم پرداخت.

از سال 1389 ما در حال طراحی وب سایت فروشگاهی ، توسعه، بازاریابی دیجیتال فعال بوده ایم. تنها داشتن یک سایت فروشگاهی کافی نیست. ویژگی های مهم طراحی های وب سایت های فروشگاهی ما :

  • طراحی وب سایت فروشگاهی اختصاصی
  • نرخ تبدیل بالا
  • سئو بالا
  • قابلیت سفارشی سازی بالا با توجه به کسب و کار شما

وب سایت فروشگاهی به عنوان پایه و اساس کسب و کار آنلاین شما عمل می کند، ما در دیبا ارتباط اهمیت استفاده از آخرین فن آوری برای به حداکثر رساندن سودآوری فروشگاه آنلاین شما را درک می کنیم. راه حل های تجارت الکترونیک ما ارائه بهترین ویژگی های استاندارد و قابلیت ها را ارائه می دهد در حالی که به سرعت صفحه شما لطمه ای وارد نمی کند. تیم ما می تواند قابلیت های سفارشی که شما لازم دارید را توسعه دهد، داده ها را از منابع متعدد بکشد، و راه حل های را پیدا کند که با اهداف برند و تجارت الکترونیک شما مطابقت داشته باشد. هیچ محدودیتی برای آن که طراحی وب سایت فروشگاهی شما انجام شود وجود ندارد.

کاملا ریسپانسیو

فروش را در همه دستگاه ها الکترونیک را افزایش دهید
با داشتن یک وب وب سایت فروشگاهی ریسپانسیو به لب تاپ ، تبلت و تلفن همراه ، صرف نظر از اینکه مشتری شما با چه دستگاهی وارد فروشگاه آنلاین شما شده است می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

تسویه حساب سریع!

با استفاده توسعه آخرین فن آوری و استانداردها، شما یک وب سایت سریع دارید که اجازه می دهد تا مشتریان در کسری از ثانیه از کلیک بروی محصول مورد نظر به صفحه پرداخت بروند!

مدیریت راحت محتوا

ویرایش وب سایت از طریق یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) فعالیت ساده ای هست که، نیاز به هیچ مهارت فنی و یا دانش HTML ندارند. اضافه کردن و یا ویرایش آسان صفحات ، دسته بندی ها ، محصولات ، مقالات ، های وبلاگ ، بنر ، همه زیر مجموعه از یک سیستم مدیریت محتوای کامل است.

ویژگی های منحصر به فرد

از قابلیت های اساسی یک فروشگاه آنلاین تا گزینه های پیچیده محصول، ویژگی ها و فیلترها مورد نیاز شما را پیاده خواهد شد. هیچ درخواست و عملکردی که مورد نیاز شماست خارج از توانایی های ما نیست.

آیا وب سایت فروشگاهی اختصاصی نیاز دارید؟

فروشگاه آنلاین نحوه خرید مصرف کنندگان را تغییر داده اند و شیوه فروش کسب و کارها و بازار محصولات خود را متحول کرده اند. اگر شما به دنبال توسعه سفارشی، وب سایت فروشگاهی خود هستید، دیبا ارتباط کارکنان و راه حل های مناسبی برای کمک به شما برای رسیدن به اهدافتان در مقیاس بزرگ ارائه می دهد ما محدودیت های فروشگاهای آنلاین را برداشته و ایده های شما را زنده خواهیم کرد. از مشاوره اولیه و طوفان فکری، از طریق توسعه و پیاده سازی، پروژه شما به صورت حرفه ای و خلاقانه در کنار شما خواهیم بود. دیبا ارتباط تجربه کار با بیش از 500 شرکت، و ارائه خدمات به آن ها را در کارنامه خود دارد.

آیا می خواهید در مورد پروژه های طراحی فروشگاهی که روی آن کار کرده ایم بیشتر بدانید؟ از سال 1389 ما صدها مورد از وب سایت های فروشگاهی را طراحی و توسعه دادیم. 

سیستم های مدیریت محتوای قدرت مند

ما می داند که چیزی به عنوان یک پلت فرم کامل و یا راه حل کلی وجود ندارد. ما به طور مستقیم با تیم شما برای تعیین بهترین پلت فرم فروشگاهی برای پروژه طراحی وب سایت فروشگاهی شما کار می کنیم و توصیه هایی که به کسب و کار شما کمک کند ارائه می دهیم. پلت فرم قدرتمند، مطابق با نیازهای دقیق شما، پایه و اساس کسب و کار آنلاین شما است و باید با دقت در انتخاب شود. ما کارشناسان ووکامرس ، Magento ، و قادر به توسعه سیستم مدیریت محتوای اختصاصی هستیم.

طراحی وب سایت فروشگاهی اختصاصی

شما ممکن است فکر کنید در حال حاضر به قابلیت های سفارشی نیاز نداشته باشید, و با استفاده از پلت فرم های آماده سایت خود را برای سال ها به راحتی مدیریت کنید.یکی از کارهای دیبا ارتباط تمرکز بر توسعه ویژگی های سفارشی است که به شما برای مدیریت آسان فروشگاه اینترنتی کمک می کند و به راحتی می توانید به رقابت با سایر رقبا بپردازید. ما درک می کنیم هر کسب و کار منحصر به فرد است. ما یک طرح سفارشی برای شما ارائه می کنیم که متناسب با اهداف کسب و کار ، عملیات روزانه، و اهداف آینده شما است.

طراحی وب سایت فروشگاهی

سئو فروشگاهی اینترنتی

استراتژِ های سئو ما باعث بهبود نرخ تبدیل و افزایش سفارشات به رشد کسب و کار اینترنتی شما کمک خواهد کرد. افزایش رتبه موتور های جستجو و افزایش ترافیک ارگانیک تنها در صورتی با ارزش است که ما در کلمات کلیدی مناسب است تمرکز کنیم. ما در دیبا می دانیم شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد (KPI) نرخ بازگشت سرمایه مثبت (RIO) در کمپین سئو شما می باشد که می تواند زمان به نتیجه رسیدن پروژه شما را ارزیابی کند. بیایید وب سایت شما را به صفحه اول گوگل ببریم!

مدیریت محتوا

توانایی مدیریت آسان وب سایت یک باید برای یک فروشگاه آنلاین موفق است. افزودن محصولات جدید، به روز رسانی سفارشات، ساخت صفحات جدید، ویرایش محتوای موجود، سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی ما (CMS) این کارها را برایان آسان خواهد کرد.

تبلیغات کلیکی گوگل

کمپین تبلیغات کلیکی گوگل می تواند بازدید کنندگان فوری را به وب سایت شما هدایت کند. مدیریت این کمپین ها به طور معمول زمانی که توسط یک حرفه ای رسیدگی می شود بازدهی سود بسیار بالاتر را ایجاد می کند. ما استراتژی های اثبات شده و تکنیک های بهینه سازی تبلیغات کلیکی گوگل را که می تواند بازدهی سرمایه شما را بهبود بخشد، توسعه داده ایم.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی

تخصص ما طراحی وب سایت هست که در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی خدمات زیر رو ارائه می دهیم:

 نمونه سازی وب سایت فروشگاهی شما

اولین گام در فرایند طراحی وب سایت فروشگاهی شما، نمونه سازی ، توسعه طرح کلی وب سایت و تمام صفحات مورد نیاز می باشد .wireframe یا  نمونه سازی را به عنوان یک پیش طرح برای پروژه وب سایت در نظر بگیرید. از طریق این فرایند ما طراحی ظاهری و قابلیت مورد نیاز شما رو کشف خواهیم کرد.

طراحی وب سایت اختصاصی

ما با یک صفحه سفید خالی طراحی شما را شروع می کنیم، یک طراحی کامل سفارشی و برای نام تجاری شما. تیم طراحی و گرافیک ما یک وب سایت فروشگاهی طراحی خواهد کرد که نه تنها باعث بزرگتر دیده شدن شما شود بلکه تمام نیاز های شما نیز در آن گنجانده شده باشد.

پرداخت آنلاین

چه شما نیاز به پرداخت آنلاین داشته باشید و یا یک فرآیند پرداخت سفارشی، تیم توسعه ما نیازهای شما را رفع خواهد کرد. همچنین می توانیم سیستم های پرداخت آنلاین استاندارد را با فرآیند پرداخت سفارشی شما را ادغام کنیم.

توسعه سفارشی وب سایت فروشگاهی شما

اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت فروشگاهی با امکانات یا قوانین کسب و کار منحصر به فرد برای مدیریت وب سایت فروشگاه خود هستید، ما تیم توسعه و برنامه داریم که به درخواست های شما رسیدگی خواهد کرد.

ادغام با مارکت پلیس ها

یکپارچه سازی وب سایت فروشگاهی شما با Marketplace ها. همگام سازی داده ها، ارائه داده ها به افزایش کاربران وب سایت شما کمک خواهد کرد.

ایمیل مارکتینگ

کمپین های ایمیل مارکتینگ یکی از بالاترین کانال های بازاریابی مبادله موجود است. ما نه تنها وب سایت شما را با ارائه دهنده کمپین ایمیل شما ادغام می کنیم, بلکه می توانیم در طراحی و توسعه استراتژی های موثر کمک کنیم.

ورود اطلاعات و محتوا سازی

ورود اطلاعات اولیه محصولات ، عکاسی از محصولات و نوشتن اطلاعات محصولات در شروع کار می توند بسیار چالش برانگیز باشد در صورتی که در کسب و کار خودتان امکانات کافی برای این کار رو نداشته باشید ما در کنار شما خواهیم چرا که در مدیریت این وظایف بسیار با تجربه هستیم.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

تیم بهینه سازی (سئو) ما باعث می شود ما بهترین ارائه دهنده خدمات سئو در تجارت الکترونیک باشیم. کارشناسان بازاریابی ما در پروژه شما از ابتدا تا پایان درگیر خواهند بود، تا اطمینان حاصل کنند که پیاده سازی وب سایت شما به درستی انجام می گیرد.

بسیاری دیگر از خدمات تجارت الکترونیک ( عکاسی ، تولید محتوا و … )

چگونه دیبا ارتباط به مشتریان طراحی وب سایت فروشگاهی کمک میکند موفق شوند؟

چه در حال توسعه یک وب سایت فروشگاهی با نام تجاری جدید از پایه باشید و چه در حال طراحی مجدد فروشگاه اینترنتی موجود باشید، کسب و کار شما نیاز به یک طراحی مناسب دارد. دیبا به خاطر این سه دلیل باعث موقیت شما در این زمینه می شود :

تیم داخلی : با یک تیم از کارشناسان در یک مجموعه , تمام طراحی لازم , توسعه و بازاریابی دیجیتال مورد نیاز شما را یک جا ارائه می دهیم. رویکرد خدمات کامل ما به ما امکان می دهد تا موفقیت کلی شما را تضمین کرده و خدمات بی نظیری به مشتری ارائه دهیم. ما یکی از با سابقه ترین شرکت های طراحی وب تجارت الکترونیک در ایران و منطقه هستیم.

تجارت الکترونیک متمرکز: بیشتر شرکت ها بر روی صف گسترده ای از پروژه ها کار می کنند. از دوربین مدار بسته گرفته تا خدمات شبکه و …، تمرکز آنها فقط بر روی طراحی وب سایت نیست. در دیبا ارتباط، ما متفاوت هستیم. ما به طراحی وب سایت به دنیا آمدیم و بزرگ شدیم و بیش از 99.9 درصد مشتریان ما کسب و کارهای تجارت الکترونیک هستند. با توجه به تجربه ای که داریم می دانیم چگونه به رشد آنلاین و پروژه توسعه وب سایت شما کمک کنیم که به موفقیت برسید.

سال ها تجربه : یک جستجوی ساده گوگل به شما نشان خواهد داد که شرکت های طراحی وب در همه جا هستند. حتی در همسایگی شما ! احتمالا تنها در شهر خودتان بیش از 50 شرکت پیدا کنید که خدمات طراحی سایت ارائه می هند . خب، چي چیزی ما رو متفاوت ميکنه؟ تجربه. ما از سال 1389جزو پیشرو های این صنعت بوده ایم و تجربه و دانش گسترده ای در این زمینه داریم که آژانس های دیگر فاقد آن هستند. این تجربه به ما اجازه طراحی و توسعه وب سایت های فروشگاهی را در سطح بالا می دهد. همچنین اجازه می دهد تا یک چشم انداز از آنچه قرار است تحویل بگیرید و جدول زمانی وابسته به آن ارائه دهیم، و ساخت پروژه شما را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنیم.

نکاتی که بهتر است در طراحی وب سایت در نظر بگیرید

در ادامه تعدادی از مواردی که در هنگام طراحی یک سایت مناسب و موفق باید در نظر داشته باشید را معرفی خواهیم کرد.

سئو مناسب

 یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی وب سایت باید همواره در نظر گرفته شود، برخورداری سایت از سئوی مناسب است. سئو مناسب می‌تواند وب سایت شما را بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو طراحی کرده و با بالا بردن رتبه وب سایت، آن را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد.

جستجوی پیشرفته

یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکاناتی که در طراحی وب سایت فروشگاهی باید در نظر گرفته شود، قابلیت جستجوی پیشرفته است‌. با این قابلیت، شما به مشتری کمک خواهید کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و نسبت به خرید آن اقدام کند.

نقد و بررسی توسط مشتریان

از دیگر موارد پر اهمیت در طراحی وب سایت فروشگاهی فعال کردن بخش مربوط به نقد و بررسی مشتریان است. شما با کمک این قسمت می‌توانید از نقاط ضعف و قوت محصولات خود آگاه شوید و نسبت به تقویت یا برطرف کردن آن‌ها اقدام کنید.

علاوه بر این، با انجام این کار سایر مشتریان با مشاهده نظرات مثبت دیگر کاربران با ویژگی‌های خوب محصولات شما آشنا شده و نسبت به خرید آن ترغیب می‌شوند. همچنین می‌توانید با بررسی نظرات این قسمت، محصولاتی که توجه بیشتر و نظرات مثبت بیشتری را جلب کرده‌اند مجددا تهیه و تولید کرده و محصولاتی که مشتریان کمتری داشته‌اند را از سایت حذف کنید.

جزئیات محصول

می‌توان گفت بخش جزئیات محصول از بخش‌هایی است که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید با به کار بردن تکنیک‌های سئو در توضیحات این قسمت، جایگاه وب سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. علاوه بر این برای بازاریابی موثرتر می‌توانید در این قسمت علاوه بر اطلاعات مربوط به محصول، به مطالبی مانند نحوه استفاده، تاریخچه شرکت سازنده و نحوه تعمیر محصول نیز اشاره کنید.

پیشنهادات صفحه اول

صفحه اول همیشه در طراحی وب سایت‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و نگاه ویژه‌ای به آن می‌شود. زیرا این صفحه همواره نقش ویترین فروشگاه را برای شما ایفا می‌کند. شما می‌توانید با قرار دادن تخفیفات جذاب و وسوسه‌کننده، پیشنهادات ویژه، محصولات پرفروش و ارائه محصولات دسته‌بندی شده، مشتریان و بازدیدکنندگان را در نگاهی کلی با وبسایت و محصولات خود آشنا کنید.

پرسش و پاسخ

در اینجا ما به متداول ترین سوالات شما پاسخ داده ایم

آیا شما خدمات سئو و بهینه سازی تبدیل برای فروشگاه های اینترنتی را ارائه می دهید؟

بله بهینه سازی فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست که ترافیک ورودی شما را افزایش دهد بله هدف نهایی ما افزایش فروش شماست سئو به شما کمک می کند کاربران شما را پیدا کنند بهینه سازی تبدیل کمک می کنند که این بازدید کننده گان به مشتری شما تبدیل شوند.

آیا مدیریت فروشگاه آنلاین آسان است؟

ما مدیریت فروشگاه اینترنتی شما را به صورت غیر قابل باوری برایتان ساده خواهیم کرد. از مدیریت محصولات گرفته تا پیگیری یک خرید. با استفاده از سیستم مدیریت محتوای مناسب شما بی نیاز از هر متخصصی خواهید بود.

گزینه های حمل و نقل من در فروشگاه آنلاین چیست؟

ما تمام گزینه های حمل و نقل شهری ، منطقه ای را در سیستم شما خواهیم گنجاند از پیک موتوری گرفته تا پست سفارشی کلیه نرخ ها به صورت اتوماتیک و با توجه به نوع محصول محاسبه خواهند شد.

معمولا قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی چقدر است ؟

ما قیمت یک طراحی فروشگاه اینترنتی را بر اساس نوع پروژه برآورد می کنیم.هنگام قیمت گذاری نیاز ها ، عملکرد، نوع طراحی و سیستم مدیریت محتوای شما تاثیر گذار خواهد بود. قرار داد با یک شرکت برای طراحی وب سایت فروشگاهی یک تصمیم بزرگ می باشد و ما سعی می کنیم این کار را برای شما تا حد امکان آسان کنیم.برای برآورد قیمت فرم این صفحه را تکمیل کنید یا با یکی از شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید ما همیشه آماده پاسخ دهی به شما هستیم.

آیا وب سایت فروشگاهی من واکنشگرا خواهد کرد؟

ما از همان ابتدا اهمیت ویژه ای به این موضوع داده ایم و اینک که استفاده از تلفن های همراه گسترش یافته اهمیت آن نیز افزایش یافته است اولویت ما نمایش صحیح وب سایت در دستگاه های همراه می باشد در واقع ما اول وب سایت فروشگاهی شما را برای نمایش در تلفن همراه طراحی می کنیم سپس به سراغ سایر دستگاه ها می ریم.

آیا وب سایت فروشگاهی من امن خواهد بود؟

همه وب سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط ما از رمزگذاری SSL، استفاده می کنند. SSL باعث می شود تا اطلاعات از طریق وب سایت شما با کدی منتقل شود که حتی در صورت رهگیری نیز قابل شکست نباشد. همه وب سایت ها ما با استفاده از آخرین استانداردهای روز طراحی و پیاده سازی شده اند.

آیا بهینه سازی برای موتورهای جستجو (گوگل ) در توسعه وب سایت فروشگاهی من گنجانده خواهد شد؟

تمام وب سایت های ما استاندار های موتور جستجو گوگل را دارا می باشند ولی برای دستیابی به کلمات کلیدی رقابتی ما یک برنامه مداوم سئو به شما ارئه می دهیم

هر چند وقت یکبار فروشگاه اینترنتی من نیاز به طراحی مجدد دارد؟

طراحی مجدد وب سایت های فروشگاهی یکی از تخصص های ماست. جنبه های بسیاری در زمان شروع پروژه طراحی مجدد وب سایت باید در نظر گرفته شوند تا اطمینان حاصل کنیم که طراحی مجدد برای پیش برد اهداف سایت شما مناسب خواهد بود. از حفظ رتبه بندی موتور جستجو تا توسعه قابلیت های سفارشی که باعث می شود کسب و کار در حال اجرا شما سریع تر به سمت موفقیت پیش رود.

هزینه نگهداری وب سایت فروشگاهی من چقدر است ؟

رقم دقیقی برای این موضوع وجود ندارد چرا که به نرخ ارز بستگی دارد معمولا هزینه تمدید یک دامنه کام 11 دلار می باشد و هزینه یک هاست ابری که پاسخ گویی نیازهای اولیه شما باشد سالانه بیش از 30 دلار نخواهد بود.