بانک اصناف و مشاغل ایران e118

سایت بانک اصناف و مشاغل ارومیه
  • تبلیغاتی
php css3 html5 codeigniter boostrap

سامانه اطلاعات e118

e118 یک راهنمای جامع اطلاعات شهری میباشد و سعی گردیده اطلاعات اصناف و مشاغل کل کشور در آن گنجانده شود، که هر سال به این اطلاعات افزوده شده و همچنین به روز رسانی خواهد شد.

محتوای سامانه : شامل اطلاعات شهری مورد نیاز و ضروری شهروندان

نام، نشانی، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربردی اصناف و مشاغل، سازمان‌ها، نهادها، ادارات و مراکز خدمات عمومی که شهروندان به صورت روزانه از آن استفاده می کنند.

نقشه‌ جامع شهرها با امکان جستجوی تمامی محلات، معابر و خیابان‌ها

اطلاعات و پیام‌های بازرگانی صاحبان مشاغل و آگهی های فروش هموطنان عزیز

کاربرد سامانه اطلاعات مشاغل :

کالاها و خدمات موردنیاز عموم مردم و متخصصان ، براساس نزدیک ترین مرکز دسترسی به آن ها نسبت به محل زندگی و یا محل مورد نظر، معرفی شده است.

با استفاده از سامانه ، برای رفع نیازهای روزمره دیگر نیاز به تردد غیرضروری در سطح شهر و اتلاف وقت و انرژی و صرف هزینه های هنگفت، نمی باشد.

با بررسی قیمت کالا و خدمات مورد نظر، از طریق تماس تلفنی با فروشندگان و تولید کنندگان، احتمال خسارات ناشی از عدم اطلاع کافی از بهای آن ها از بین می رود.

تولید کنندگان و بازرگانان محترم می توانند کالاهای مد نظر خود را به ارزان ترین و سریع ترین روش ممکن در دسترس هموطنان ارجمند قرار دهند.

در دسترس بودن اطلاعات صاحبان مشاغل، تولید کنندگان و بازرگانان در این مجموعه موجب تسهیل روابط دادوستد و در نتیجه رونق اقتصادی می گردد.

با نمایندگی های اعطا شده در سطح استان ها صاحبان مشاغل و هموطنان عزیز می توانند مشکلات پیش رو را در اسرع وقت با همکارانمان در میان گذارده و نسبت به حل و راهنمایی اقدام نمایند.

این سامانه یک راهنمای جامع است که عدم حضور در آن، به نوعی عدم حضور در چرخه‌ی اقتصادی تلقی می شود؛ چرا که از طریق این مجموعه تمامی تولید کنندگان و بازرگانان کالاهایی که تمایل به عرضه آن دارند را میتوانند با کمترین هزینه ممکن و بصورت رایگان معرفی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بانک اصناف و مشاغل ایران e118