دکتر خشایار مهرپور

طراحی سایت لیزر موهای زائد
  • شخصی
wordpress css3 html5 boostrap

در دوران تحصیلات پیش از دانشگاه همواره یکی از دانش آموزان ممتاز در سطح استان بود.
در سال ۱۳۷۱ وی با کسب رتبه ۱۹۱ کنکو سراسری (رتبه ۳ استانی) جهت تحصیل رشته پزشکی عازم دانشگاه علوم پزشکی شیراز گردید.
هدف اصلی وی و شعار همیشگی او توسعه علم و افزودن دانسته ها به دنیا میباشد. آرزوی وی کشف درمان بیماری لاعلاج پسوریازیس است . . . وی همواره به علم آموزی و توسعه مهارت های علمی و عملی در زمینه بیماریهایی پوستی و زیبایی پوستی از طریق شرکت در کنگره های علمی داخل و خارج از کشور اهتمام می ورزد.

در مطب تخصصی دکتر مهرپور، معاینه کاملی از پوست، بیماری پوستی یا مشکلات مو و ناخن شما توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته، بعمل می آید و با تهیه پرونده پزشکی الکترونیکی منحصر بفرد شما که شامل خلاصه ای از کارهای تشخیصی ودرمانی در مورد بیماری های مختلف پوستی شما در زمان های مختلف است بعنوان آرشیو معتبری از سیر بیماری پوستی و یا اقدامات زیبایی انجام شده بر روی شما بصورت ماندگار و قابل دسترسی  ثبت می گردد.

انجام جراحی های مختلف کوچک پوستی توسط دستگاه های پیشرفته مخصوص اعمال پوستی  که به دودسته اعمال جراحی درمانی و زیبایی تقسیم میگردد در مطب تخصصی دکتر مهرپور قابل انجام می باشد. روزانه موارد متعددی از اقدامات تشخیصی و درمانی غیر دارویی برای ضایعات مختلف پوستی حتی بلافاصله پس از تشخیص توسط دکتر مهرپور در اتاق عمل سرپایی مطب انجام میگیرد.

اقداماتی مثل  کرایو تراپی .کوتر .لیزر .جراحی های تشخیصی و درمانی سرپایی با بیحسی موضعی .کربوکسی تراپی .پلاسما جت .مزوتراپی و میکرونیدلینگ .تزریق فیلر و بوتاکس .لیفت بانخ .  و میکرودرم ابریشن …

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکتر خشایار مهرپور