طراحی سایت رستوران [منو آنلاین]

طراحی سایت رستوران [منو آنلاین]

طراحی سایت منو آنلاین رستوران برای مشاغل همچون رستوران ها ، کترینگ ها ، فست فود ها ، کافی شاپ و ... به صورت کاملا اختصاصی با پنل مدیریت کامل و آسان.

امروزه بسیاری از رستوران ها و مکان هایی که به فروش مواد غذایی مشغول هستند اقدام به استفاده از منوی آنلاین یا منوی دیجیتال نموده اند. به دلیل مشکلاتی که در استفاده از منوی کاغذی وجود دارد روز به روز بر تعداد مکان هایی که از منوی آنلاین استفاده می نمایند افزوده می شود. گسترش استفاده از گوشی های هوشمند سبب شده تا صاحبان رستوران ها و کافه ها تمایل زیادی به استفده از منوی دیجیتال داشته باشند.

منوی آنلاین چیست؟

منوی آنلاین در حقیقت نسخه دیجیتال منوهای کاغذی است که در آن لیست غذاها و نوشیدنی های موجود در رستوران نمایش داده می شود. برای استفاده از این منو روش های مختلفی مانند اسکن کد QR و یا مراجعه به وب سایت رستوران فراهم می باشد. روش دیگری که برای استفاده از منوی دیجیتال فراهم است، استفاده از اپلیکیشن اختصاصی رستوران می باشد که در صورت درخواست شرکت دیبا ارتباط توانایی پیاده سازی اپلیکیشن اختصاصی شما را نیز دارا می باشد.

مزایای بهره گیری از منوی آنلاین

افزایش رضایت مشتریان : بهره گیری از منوی دیجیتال به مشتریان شما این امکان را می دهد تا به راحتی و در کمترین زمان به لیست غذاها و نوشدنی ها، قیمت، تصویر، توضیحات و هر آنچه که نیاز است دسترسی داشته باشند. این امر می تواند در انتخاب آسان تر غذا و افزایش رضایت مشتریان شما تاثیر زیادی داشته باشد.

افزایش بهره وری : در صورتی که از منوی آنلاین استفاده نمایید مشتریان می‌توانند غذا را بدون نیاز به منتظر ماندن برای پیشخدمت سفارش دهند. این مساله علاوه بر اینکه در زمان صرفه جویی می نماید باعث افزایش رضایت مشتریان نیز می شود. همچنین امکان خطا در سفارش گیری را از بین می برد.

کاهش هزینه ‌ها : منوی آنلاین می ‌تواند به رستوران‌ ها جهت صرفه‌ جویی در هزینه ‌های چاپ و به‌ روزرسانی منوی کاغذی کمک کند.

جمع‌ آوری داده ‌ها:  منوی آنلاین می‌ تواند به رستوران‌ ها در جمع ‌آوری داده‌ های مربوط به عادات سفارش‌ گیری مشتریان کمک کند. این داده ‌ها می ‌توانند برای بهبود منوی رستوران، ارائه پیشنهادات ویژه و هدفمند کردن تبلیغات استفاده شوند.

افزایش بهداشت : با حذف منوهای کاغذی امکان انتقال میکروب و بیماری ها توسط آن ها از بین می رود.

انواع منوی آنلاین

  • منوی مبتنی بر وب: این نوع منو بر روی وب‌سایت رستوران قرار دارد و مشتریان می‌توانند از طریق مرورگر وب خود به آن دسترسی داشته باشند.
  • منوی مبتنی بر اپلیکیشن: این نوع منو از طریق یک اپلیکیشن موبایل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
  • منوی مبتنی بر کد QR: مشتریان می‌توانند با اسکن کد QR با استفاده از تلفن هوشمند خود به این نوع منو دسترسی داشته باشند.
در تصویر نمای کلی از نحوه نمایش سایت در نسخه دسکتاپ و موبایل را مشاهده می کنید که به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده و قابلیت شخصی سازی نیز دارد.

امکانات منوی آنلاین دیبا ارتباط

منوی آنلاین طراحی شده توسط شرکت دیبا ارتباط دارای قابلیت های فراوان و امکان شخصی سازی در صورت درخواست می باشد. همچنین سیستم مدریت محتوا به صورت اختصاصی طراحی شده تا به کارگیری آن برای شما بسیار آسان باشد. با استفاده از منوی دیجیتال دیبا ارتباط می توانید رضایت مشتریان خود بیش از پیش افزایش دهید. در ادامه به برخی از امکانات و مزایای این منو خواهیم پرداخت.

امکان ورود امن با استفاده از پیامک فراهم می باشد تا از دسترسی های غیرمجاز و تغییرات ناخواسته جلوگیری به عمل آید. جهت مشاهده نمونه آنلاین می توانید به نمونه کار رستوران ( وحید اوستا )‌ مراجعه کنید.

سیستم پیامکی منو رستوران آنلاین بر روی دو سامانه پیامکی خدماتی تنظیم شده تا در صورت اختلال توانایی ارسال سریع فراهم شود. همچنین امکان تعریف رمز ثابت نیز در سیستم پیش بینی می شود.

امکان ساخت گروه های کاربری مختلف که هر کدام میزان دسترسی متفاوتی برای ویرایش سایت دارند. همچنین امکان افزودن کاربران جدید، ویرایش و حذف کاربران قبلی نیز در این قسمت از سایت فراهم می باشد.

امکان افزودن عکس های مختلف برای اسلایدر در این بخش از سایت فراهم می باشد. اسلایدرها قابل دسته بندی می باشند تا مدیریت راحت تری داشته باشند. همچنین امکان قرار دادن لینک بر روی اسلایدر وجود دارد تا در صورت کلیک، کاربران به صفحه مورد نظر هدایت شوند.

امکان تعریف بی نهایت دسته برای سبد غذایی شما همراه با امکان قرار دادن عکس برای هر دسته بندی و تعیین تریبت قرار گیری در بخش منو

در این بخش از سایت که در تصویر پایین مشاهده می نمایید امکان افزودن غذا به منو قرار داده شده است. برای افزودن غذا می توان نام غذا را به صورت فارسی و لاتین وارد نمود و دسته بندی غذا را انتخاب نمود. در این بخش امکان افزودن توضیحات غذا، افزودن عکس و قیمت غذا فراهم شده است. علاوه بر موارد گفته شده امکان قرار دادن تخفیف در صورت نیاز و همچنین برخی امکانات سئوی سایت نیز قرار داده شده است.

در بخش تنظیمات می توانید نام رستوران و توضیحاتی درباره زمینه فعالیت و تاریخچه آن اضافه نمایید. همچنین می توانید رنگ کلی سایت را بنابر سلیقه شخصی خودتان تغییر دهید. در این بخش امکان فعال یا غیرفعال سازی سایت نیز قرار داده شده و می توانید به راحتی وضعیت آن را تغییر دهید.

در بخش وبلاگ سایت امکان افزودن مقالات و توضیحات مورد نیاز درباره موضوعات مورد نظر شما وجود دارد.

امکان نظر دادن برای نوشته های وبلاگ و غذاهای موجود در منو فراهم می باشد. در بخش مدیریت نظرات می توانید نظرات کاربران را تایید، ویرایش و یا حذف نمایید. همچنین در صورت نیاز می توانید به نظرات کاربران پاسخ دهید.

سرعت بالا : منوی طراحی شده توسط تیم دیبا ارتباط با استفاده از آخرین متدهای طراحی و کدنویسی پیاده سازی و به همین دلیل از سرعت بالایی نیز برخوردار می باشد.

امکان تغییر قیمت و موجودی : در این منو به صاحبان رستوران دسترسی به پنل مدیریت داده می شود تا در هر لحظه بتوانند نسبت به تغییر قیمت غذاها اقدام نمایند. همچنین در صورت اتمام موجودی غذا یا سرو نشدن یک غذا در یک روز خاص می توانید نسبت به تغییر وضعیت آن اقدام نمایید.

امکان شخصی سازی : اگر تمایل به استفاده از منوی آنلاین با توجه سلیقه خود دارید می توانید درخواست خود را کارشناسان دیبا ارتباط در میان بگذارید تا مطابق با سلیقه شما منوی دیجیتال طراحی شود.

امکان ثبت چند قیمت : ممکن است برخی غذاها مانند پیتزا در سایزهای مختلف موجود باشد که طبیعتا قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. برای این منظور امکان ثبت سایزها و قیمت های مختلف فراهم می باشد.

مبتنی بر کد QR : مشتریان با استفاده از کد QR تولید شده برای شما می توانند به سرعت و تنها با اسکن این کد با گوشی موبایل به منوی آنلاین رستوران دسترسی یابند.

امکان طراحی اپلیکیشن اختصاصی : داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای رستوران می تواند سهولت و راحتی بیشتری برای مشتریان شما فراهم آورد. کاربران و مشتریان شما با نصب اپلیکیشن رستوران شما به راحتی می توانند به منوی آنلاین دسترسی داشته باشند. طراحی این اپلیکیشن با توجه به نیازهای شما صورت می گیرد.