کارخانه چسب و رنگ نانو پوش

  • شرکتی
wordpress css3 html5 boostrap

 

مدیریت مجتمع کارخانجات چسب و رنگ نانوپوش در سال ۱۳۸۶ با اخذ مجوز بهره برداري تصميم به احداث کارخانه ، شروع به فعالیت در زمینه تولید چسب ، عایق ، درزگیر با برند ثبت شده نانوپوش نمود .

این واحد تولیدی از بدو آغاز کار خود به دلیل نزدیک بودن به مرز کشور ترکیه بدون تکیه بر هیچ شرکت تولید کننده و تامین کننده مواد اولیه ایرانی شروع به تامین مواد اولیه خود از کشور آلمان نمود . باور های عمیق این سیستم جهت برطرف کردن ضعفهای موجود در بازار و ممکن ساختن غیرممکن ها و با تکیه بر تجربیات و شناخت ضعفهای مواد آب بندی که گریبان گیر همه بود مهمترین عامل وارد شدن بر این راه پر فراز و نشیب بود . اما فراز و نشیبها قابل توجه نبوده و تمرکز بر روی هدف بلند مدت خود در تولید بهترین محصولات و عرضه آنها با بهترین کیفیت و جذب اعتماد تمامی مشتریان بود .

جلب اعتماد مشتری یکی دیگر از اهداف مجتمع کارخانجات چسب و رنگ نانوپوش بود که این امر عامل اصلی در اخذ تمامی استانداردهای ملی و جهانی شد بنابراین :

این موسسه با ثبت برند خود به عنوان نام و علامت تجاری در اداره کل مالکیت صنعتی ، گواهی تضمین کیفیت محصولات از بیمه آرمان ، دارای عکس نانو مقیاس از دانشگاه خواجه نصیر ، گواهی تایید نانو مقیاس از دانشگاه شریف ، اخذ استاندارد مدیریت کنترل کیفیت ، استاندارد مدیریت شکایت و رضایتمندی مشتری ، استاندارد مدیریت محیط زیست ، داشتن نشان عالی کیفیت ایران ( در بسته بندی و کیفیت ) و حضور چندصد دوره در نمایشگاه های صنعت ساختمان در اقصی نقاط کشور از جمله فعالیتهایی بود که در این چندسال به طول انجامید .

کامل کردن سبد کالایی محصولات برای ارائه خدمات بیشتر و تامین نیاز های مصرف کنندگان از اهداف عملی و بلند مدت نانوپوش بود براين اساس با بررسي كامل بازار كشور تركيه تصميم به همکاری های بسیار نزدیک با برندهاي   TURKSIL و INTERTURK   نمودیم و در سال ۱۳۹۷ مجتمع کارخانجات چسب و رنگ نانوپوش تصمیم به راه اندازی خط تولید انواع رنگ نمود و طی قرارداد های به عمل آمده مقرر شد تمامی محصولات تولیدی مجتمع کارخانجات چسب و رنگ به صورت مستقیم و با حضور مسئولین کنترل کیفیت کمپانی TURKSIL در ایران تولید شود.

اینک مجتمع کارخانجات چسب و رنگ نانوپوش در مدتی کوتاه به عنوان یکی از پیشروان صنعت نوین ساختمان و افتخاری بزرگ به عنوان تولید کننده و واردكننده با داشتن سهمی کوچک در صنایع ایران ، ترکیه ، عراق ، آذربایجان ، ارمنستان ، افغانستان با مجموعه های متنوع و بینظیــر از تکنـولوژی روز ، نامـی مطمئــن و قابـل اعـتماد در تامیـن نیازهــای شمــا عزیـزان بـــوده و خواهـد بود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کارخانه چسب و رنگ نانو پوش