گروه مشاوران آتاکان

طراحی وب سایت گروه مشاوران اتاکان
  • خدماتی
wordpress css3 html5

موسسه دانش سار سپهر فرداد (گروه مشاوران آتاکان) به شماره ثبت 1476 از سال 1398 فعالیت خود را در زمینه­ اعزام دانشجو به کشور ترکیه و برگزاری دوره­های آمادگی آزمون یوس آغاز کرده است.

این موسسه در شهرهای ارومیه و استانبول دارای شعبه و دفتر کار بوده و به داوطلبین عزیزی که مشتاق تحصیل در دانشگاه­های ترکیه هستند ارائه خدمات می­کند.

گروه مشاوران تحصیلی آتاکان همیشه در تلاش است که بهترین مسیر را برای اخذ پذیرش از دانشگاه­های ترکیه را به داوطلبین عزیز نشان دهد.

طراحی وب سایت گروه مشاوران آتاکان

طراحی وب سایت این شرکت یک طراحی اختصاصی بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. که در طراحی آن سعی شده است از المان های مربوط به کشور ترکیه استفاده شود.

با توجه به اینکه شهر استانبول یکی از شهر های شناخته شده می باشد و بیشتر دانشجو های که قصد تحصیل در این کشور را دارند خواهان تحصیل در دانشگاه های این شهر می باشند المان های این شهر نیز در تصویر گنجانده شده اند.

معرفی بخش های مختلف وب سایت آتاکان

این وب سایت که به صورت اختصاصی طراحی شده است دارای بخش سوالات آزمون یوس برای قرار دادن سوالات دور های قبل و همچنین بخش معرفی دانشگاه های ترکیه ، بخش مقالات و بخش معرفی خدمات شرکت می باشد.

همچنین بخش ثبت نام آنلاین ، بخش معرفی و تماس با موسسه نیز در وب سایت گنجانده شده است.

همچنین بخش آزمون آنلاین و کلاس های آنلاین نیز در نظر گرفته شده است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
گروه مشاوران آتاکان