شرکت آذر استیل فن آوران

سایت آذر استیل فن آوران
  • شرکتی
wordpress css3 html5 boostrap

شرکت آذر استیل فن آوران به طور رسمی فعالیت خود را از سال 1382 و در زمینه تولید انواع دیگ بخار و دیگ آب گرم آغاز نموده است. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته در کارخانه ای به مساحت 7200 متر مربع در حال فعالیت می باشد و تمامی استانداردها و گواهی نامه های فنی لازم در زمینه فعالیت خود را دارا می باشد. محصولات شرکت آذر استیل فن آوران علاوه بر تامین نیازهای داخلی به کشورهای همسایه از جمله کشور عراق صادر می گردد. این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآزموده اقدام به تولید محصولات باکیفیت می نماید که قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارا می باشند. در ادامه به معرفی محصولات این شرکت می پردازیم.

محصولات تولیدی شرکت آذر استیل فن آوران

دیگ بخار

دیگ بخار یا بویلر بخار یکی از محصولاتی است که در شرکت آذر استیل فن آوران در ظرفیت ها و ابعاد مختلف تولید می گردد. دیگ بخار یک سیستم گرمایشی است که با استفاده انرژی حرارتی تولید شده در دیگ احتراق، آب را به بخار تبدیل می نماید. سپس بخار را با استفاده از لوله کشی های انجام شده به خارج از دیگ انتقال می دهند تا در کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار دهند. دیگ های بخار را بر اساس دسته بندی های مختلفی می توان تقسیم بندی نمود که هر کدام کاربردهای مختص به خودشان را دارا می باشند. در صنایع مختلف برای انجام برخی فرآیندها و عملیات نیاز به حرارت وجود دارد که امکان استفاده از حرارت مستقیم فراهم نیست و یا ممکن است خطرناک باشد. به همین جهت از دیگ های بخار برای تکمیل چنین فرآیندهایی در صنایع مختلف استفاده می گردد.

دیگ بخار باید با توجه به نوع فعالیت مورد استفاده و در ظرفیت مناسب تهیه شود تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد. اگر در انتخاب و خرید دیگ بخار نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید می توانید با کارشناسان شرکت آذر استیل فن آوران تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما دیگ بخار مناسب به شما پیشنهاد گردد. این شرکت قابلیت تولید انواع دیگ بخار افقی و ایستاده در اندازه های مختلف با ظرفیت های مورد نیاز شما را دارا می باشد و با ارائه خدمات پس از فروش مناسب خیال شما را از هر لحاظ راحت می نماید.

دیگ آب گرم

دیگ آب گرم یکی از تجهیزات گرمایشی است که در موتورخانه های ساختمان های مسکونی و اداری و همچنین در صنایع مختلف کاربرد دارد. این دستگاه عملکردی مشابه دیگ بخار دارد اما با این تفاوت که دیگر آب به نقطه جوش نمی رسد و مشکلات دیگ های بخار در زمینه کنترل فشار را ندارد. دیگ های آب گرم نیز در ابعاد و ظرفیت های مختلف در شرکت آذر استیل فن آوران تولید می گردند و معمولا دارای جنس بدنه فولادی یا چدن می باشند. هر کدام از این نوع دیگ ها کاربردها و مزایا و معایب خودشان را دارند و می توانید با توجه به نیازتان دیگ آب گرم مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

دیگ روغن داغ

دیگ های روغن داغ به جای آب از روغن انتقال حرارت استفاده می نمایند و می توانند تا حداکثر دمای 350 درجه را منتقل نمایند. اینگونه دیگ ها مشکلات ناشی از تشکیل رسوب در داخل دیگ و لوله ها را ندارند و در مکان های سردسیر که احتمال یخ زدگی آب وجود دارد می تواند جایگزین مناسبی برای دیگ های بخار و آب گرم باشد. در دیگ روغن داغ از روغن مخصوصی استفاده می شود که عمل انتقال حرارت را به خوبی انجام می دهد. این نوع دیگ ها نیز در ظرفیت های گوناگون تولید می شوند و امکان استفاده از منابع سوختی مختلف در آن ها وجود دارد. از مهمترین کاربردهای دیگ های روغن داغ می توان به استفاده از آن ها در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، نساجی، کاغذ سازی و … اشاره نمود.

سختی گیر رزینی

دستگاه سختی گیر رزینی برای حذف سختی آب کاربرد دارد و می تواند برای حذف سختی آب ورودی به دیگ های بخار و آب گرم مورد استفاده قرار گیرد تا میزان رسوبات آب به حداقل کاهش یابد. این دستگاه ها با استفاده از رزین های کاتیونی و آنیونی اقدام به حذف یون های کلسیم و منیزیم می نمایند و یون سدیم را به آب اضافه می نمایند. سختی آب موجب آسیب رسیدن و کاهش عمر لوازم خانگی می شود و می تواند سلامتی افراد را نیز به خطر بیاندازد. با استفاده از یک دستگاه سختی گیر رزینی به راحتی می توان از این مشکلات جلوگیری کرد و عمر تجهیزات را افزایش داد.

دی اریتور

کاربرد اصلی دستگاه دی اریتور حذف گازهای محلول در آب وردی دیگ های بخار و آب گرم می باشد. اکسیژن موجود در آب تغذیه دیگ ها می تواند باعث ایجاد خوردگی در لوله های دیگ شود. دی اریتور یا هوازدا دارای انواع سینی دار و اسپری شونده می باشد که هر کدام مزایای خودشان را دارند. استفاده از این دستگاه ها در کنار دیگ های بخار می تواند باعث افزایش عمر و راندمان بویلرها شود و هزینه های سرویس و نگهداری بویلرها را تا حد زیادی کاهش دهد.

کارواش بخار

کارواش های بخار برخلاف کارواش های معمولی از فشار بخار برای پاکسازی استفاده می نمایند و نیازی به استفاده از مواد شوینده در آن ها نیست. البته در کارواش های نانوبخار از مواد شوینده نانو در کنار بخار برای افزایش میزان کیفیت شستشو استفاده می نمایند. استفاده از کارواش بخار برای پاک کردن لکه ها و آلودگی ها بسیار موثر می باشد و می تواند تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی نماید. این دستگاه ها از دیگ ها بخار برای تولید بخار مورد نیاز برای شستشو استفاده می نمایند و می توانند بدون آسیب رساندن به رنگ خودرو تمامی آلودگی ها را از سطح خودرو پاکسازی نمایند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
شرکت آذر استیل فن آوران