افزایش بازدید سایت در 14 روز به بیش از 110 درصد

سعید رحیمی وبلاگ 17 آوریل 2019
افزایش بازدید سایت در 14 روز به بیش از 110 درصد

افزایش بازدید سایت در 14 روز به بیش از 110 درصد

در آموزش های جدید سایت دیبا پی سی قصد داریم شما را با نحوه و یا ترفند های افزایش ترافیک در یک سایت آشنا کنیم که این کار به توعی یکی از سئو های اساسی برای هر یک از صفحات وب به حساب می آید. اگر شما از قبل با زمینه سئو در سایت آشنایی دارید حتما با جمله ترافیک سایت آشنایی لازم را داشته باشید ولی بهتر است بدانید که به بازدید هایی که در طول یک مدت برای سایت شما به حساب می آیند یک ترافیک گفته می شود که هرچه این ترافیک شما افزایش پیدا کرده باشد می تواند شما را به یک سایت حرفه ای و قدرتمند تبدیل کرده باشد، پس در ادامه این مقاله آموزشی همراه سایت دیبا پی سی باشید تا با این روش ها آشنا شوید.

 

 

ترافیک سایت چیست ؟

اگر بخواهیم درباره ترافیک سایت بصورت تخصصی تر توضیحی دهیم می تونیم آنرا همانند یک رابط کاربری ببینیم که کاربران را می توانیم از این طریق در سایت خود نگه داریم. بطور کلی ترافیک در سایت های فروشگاهی یکی از موثر ترین ترافیک ها به حساب می آید، شما در این مدت زمان کوتاه باید محصولات خود را با بهترین کیفیت موجود در بازار و ارزان ترین قیمت ها برای کاربران سایت خود به نمایش بگذارید تا سود های زیادی را از طریق این ترافیک های سایت بدست آورید. توجه داشته باشید که این ترافیک های سایت در ساعت های مختلفی افزایش پیدا می کند بطور معمول بیشتر این ترافیک ها بین سایت های 8 تا 11 شب می باشند که بیشترین بازدید را برای یک سایت اجرا می کنند.

 

 

پس بطور کلی ترافیک سایت یکی از اصلی ترین معیار ها برای یک سایت می باشد که اگر بتوانیم این ترافیک را در سایت خود افزایش دهیم می توانیم یک سایت پر رونق و پر فروش را برای خود بسازیم. هدف ما در این مقاله آموزش ترفند های افزایش این ترافیک در سایت شما می باشد که در قسمت زیر شما با آنها آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید که این ترفند ها در سال 2018 و 2019 یکی از پرکاربرد ترین روش ها برای افزایش ترافیک سایت بوده اند.

 

افزایش ترافیک از طریق: تبدیل محتوا

از اساسی ترین روش هایی که شما می توانید کاربران زیادی را به سایت خود جذب کرده باشید فعالیت در شبکه های اجتماعی همانند یوتیوب، تلگرام، اینستاگرام و موارد مشابه می باشد. از آنجا که شبکه های اجتماعی یک محیط دورهمی می باشد و اغلب افراد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند شما می توانید با تبلیغات گسترده آنها را به ترافیک سایت خود اضافه کرده باشید.

اگر بخواهیم از این عنوان برای شما مثالی بزنیم می توانیم به یک مقاله از سایت شما اشاره داشته باشیم، شما می توانید بصورت اتفاقی یکی از مطالب سایت و یا می توان یکی از پر بازدید ترین مطالب سایت خود را انتخاب کرده باشید، پس از اینکار شما می توانید از موضوع مقاله خود یک ویدیو و یا کپچری ظبط نمایید پس از ظبط کردن این ویدیو شما می توانید آنرا در شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب و آپارات به اشتراک بگذارید و کاربران این شبکه های اجتماعی را به سایت خود جذب کنید.

 

 

این کار دقیقا همانند یک بازاریابی می باشد که شما باید در تمامی حوضه ها تلاش کرده باشید و کاربران را برای محصولات خود جذب کرده باشید. تبدیل کردن یک مقاله به ویدیو تنها یک روش این تبدیل محتوا می باشد، بطور مثال شما می توانید مقاله های خود را بصورت اینفوگرافیک، پاکدست، کتاب های الکترونیک تبدیل کرده باشید و علاقه مندان هر دسته را جذب سایت خود کرده باشید.

 

افزایش ترافیک از طریق: کلمات کلیدی

بدون شک کلمات کلیدی می توانند برای یک سایت یک کلید طلایی باشند که اگر بتوانیم از آنها در کنار یک محتوای مفید درست استفاده کرده باشیم می توانید افراد زیادی را از طریق موتور های جست و جوگر مثل گوگل و یاهو جذب سایت کرده باشیم. توجه داشته باشید که حواس گوگل بر روی این قسمت بیشتر از نقاط دیگر می باشد، در هنگام تولید محتوا سعی کنید کلمات بیشتری در مقاله های خود استفاده کنید تا زمان بیشتری کاربران در سایت شما سپری کنند، تک تک ورودی هایی که از گوگل وارد سایت شما می شوند می توانند بر روی رتبه سایت شما تاثیر گذار باشند و هرچه رتبه شما بهتر باشد در صفحات نخست موتور های جست و جوگر نمایان خواهید شد از این طریق بازدید سایت افزایش و ترافیک شما بیشتر خواهد شد.

 

 

افزایش ترافیک از طریق: بروزرسانی مقاله های قدیمی

همیشه بروز بودن می تواند شما را در لیست سایت های برتر نمایش دهد پس سعی کنید تا حد ممکن سایت های خود را بروزرسانی کنید. یکی از بروزرسانی هایی که قصد داریم درباره آن حرف بزنیم مقاله ها و یا محتوای سایت شما می باشد. بطور مثال اگر شما مقاله ای را در اسفند 97 منتشر کرده اید و امروز در تاریخ فروردین 98 محتوای جدید تری در این موضوع ارائه شده است، ما می توانیم عنوان های جدیدی که در سال جدید آمده اند را بدون پاک کردن و ویرایش مطالب قبلی به مقاله خود اضافه کرده باشیم، از این طریق مطالب سایت شما می توانند با توجه به گذشت زمان بروز باشند و همین کار می تواند شما را در سایت های بروز موتور های جست و جوگر نمایش دهد.

 

 

توجه داشته باشید که زمانی کاربران تماشا کنند سایت شما از بروز ترین عناوین استفاده می کند بدون شک آنرا به عنوان یک مرجع برای خود استفاده می کنند و این کار می تواند بر روی ترافیک سایت شما در ساعت های مختلف تاثیر گذار باشد.

 

نتیجه گیری

در این مقاله ما شما را با قسمت هایی از ترفند ها که می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد آشنا کردیم و شما با رعایت کردن این نکات می توانید چندین قدم از افزایش ترافیک سایت خود را انجام داده باشید. توجه داشته باشید که بروز رسانی مقاله های یک سایت می توانند 50 درصد در افزایش ترافیک در سایت تاثیر گذار باشند پس همیشه مقاله های سایت خود را بدون پاک کردن متون قبلی بروز رسانی کنید تا ترافیک سایت خود را افزایش داده باشید. شما برای مطالعه مقاله های مشابه در این زمینه می توانید از طریق سایت دیبا پی سی اقدام نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.