برترین ابزار های بررسی سئو سایت

سعید رحیمی بهینه سازی وبسایت, وبلاگ 07 آگوست 2019
برترین ابزار های بررسی سئو سایت

سئو مهم ترین بخش هر سایت می باشد که با رعایت کردن این نکات شما می توانید سایت خود را بهینه سازی کنید. شما برای انجام دادن این کار می توانید به وسیله ابزا های آماده ای سئوی سایت خود را محک بزنید، برای اینکار سایت های داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که در این مقاله ما سعی میکنیم تعداد از آنها را برای شما آشنا کنیم. پس اگر علاقه مند هستید تا با برترین ابزار های سئو و تاثیرات آن بر روی سایت خود آشنا شوید در ادامه این مقاله همراه دیبا  باشید.

ابزار سئو چیست؟

ابزار سئو یک وسیله آسان برای انجام دادن و یا بهینه کردن سایت ما می باشد، ما به وسیله این ابزار های مختلف می توانیم سئو سایت خود را به بروز ترین نحوه شکل تغییر دهیم. این ابزار ها از تعداد زیادی برخوردار می باشند که در این مقاله ما تا حدودی شما را با آنها آشنا خواهیم کرد. توجه داشته باشید که کاربرد هر ابزار می تواند با دیگر ابزار سئو کاملا متفاوت باشد.

ابزار Ahrefs

اولین ابزاری که قصد داریم درباره آن صحبت بکنیم، ابزار و یا افزونه Ahrefs می باشد که شما به وسیله آن می توانید تجزیه و تحیلی سایت خود را انجام دهید. این ابزار سئو برای شما بصورت رایگان اراده می شود که یک مزیت مهم به حساب می آید. در کل شما به با ساختن یک اکانت می توانید از امکانات Ahrefs استفاده مفید داشته باشید. شما می توانید از این ابزار در مرورگر های خود استفاده کنید، جهت نصب راحت این ابزار سئو می توانید اینجا کلیک نمایید.

ابزار Serpstat

دومین ابزار کارآمدی که قصد داریم شما را با آ« آشنا کنیم Serpstat می باشد، این ابزار از کاربرد های فراوانی دارد که از آنها می توانیم در زمینه بهنیه سازی و بازاریابی محتوا استفاده کنیم. بطور کلی ابزار Serpstat یکی از کلیدی ترین و اصلی ترین ابزار های سئو به حساب می آید که عموم افراد برای سایت خود آز آن استفاده می کنند. برای آشنایی بیشتر و کار با این ابزار می توانید از اینجا اقدام نمایید.

ابزار Seobility

یک ابزار کاربردی در سئوی سایت محسوب می شود که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. به وسیله این ابزار شما می توانید سئوی سایت خود را محک بزنید و متوجه شوید که سایت شما در چه حد از قوانین سئو پیروی می کند. یکی از مزیت های این سایت داشتن آموزش و یا راهنما برای افزایش سئوی سایت شما می باشد. همچنین شما با استفاده از این ابزار می توانید دو پوسته مختلف را از نظر سئو با یکدیگر مقایسه کنید. اگر قصد دارید با این ابزار حرفه ای سئو بیشتر آشنا شوید می توانید از قسمت ابزار Seobility آشنایی لازم را بدست آورید.

ابزار SEOquake

شما به وسیله این ابزار می توانید اطلاعات تکمیلی را از وب سایت مورد نظر داشته باشید، این اطلاعات می توانند شامل سن و یا تاریخ راه اندازی وب سایت، ایندکس گوگل، تعداد لینک ها، رتبه الکسا و … باشد. در واقع شما با راه اندازی این ابزار می توانید نظارت کلی بر روی وب سایت خود داشته باشید. برای دسترسی به این ابزار سئو می توانید اینجا کلیک نمایید. یکی از مزیت های مهم این ابزار داشتن پلاگین می باشد و می توانید به راحتی پلاگین SeoQuake را بر روی مرورگر های خود نصب کنید.

ابزار Pitchbox

یک بهینه ساز حرفه ای که می تواند سایت شما را بروز نگه دارد، شما با فعال کردن این ابزار بر روی سایت خود می توانید به راحتی رتبه الکسا سایت خود را افزایش دهید. کاربرد اصلی Pitchbox بدین شکل می باشد که از میان چندین کلمه کلیدی برترین و موثر ترین کلید واژه را به شما پیشنهاد می دهد، شما با استفاده از این کلمات ویژه در سایت خود می توانید بازدید کنندگان زیادی را جذب خود کرده باشید. یکی از مضرات این ابزار پولی بودن آن می باشد، اما اگر هزینه آنرا پرداخت کنید شما می توانید از این ابزار استفاده مفیدی در سایت خود داشته باشید.

برای استفاده از این ابزار شما می توانید از سایت Pitchbox بازدید نمایید و در صورت نصب پلاگین می توانید اینجا کلیک نمایید.

ابزار SEM Rush

این ابزار به دو صورت رایگان و پولی موجود می باشد که نسبت به هزینه پرداختی ویژگی های مختلفی برای شما فعال می شود. کاربرد اصلی این ابزار در پیدا کردن کلمات کلیدی و آنالیز سایت های رقیب شما می باشد. شما با استفاده از این ابزار می توانید بهترین کلمات کلیدی، لینک ها، عنوان ها و … را نسبت به رقبای کاری خود داشته باشید. این ویژگی ها سبب شده است که در سال های اخیر به ویژه سال 2018 میلادی این ابزار بتواند در بین برترین ابزار های سئو قرار بگیرد. برای نصب و راه اندازی این ابزار می توانید از سایت رسمی SEM Rush اقدام نمایید.

این ابزار علاوه بر سایت قابلیت افزونه هم دارد و شما می توانید افزونه SEM Rush را به راحت ترین شکل ممکن در مرورگر خود راه اندازی کنید.

ابزار Long Tail Pro

امروزه کلمات کلیدی در سئو نقش پر رنگی دارند، از این رو ما قصد داریم با استفاده از ابزار Long Tail Pro کلمات کلیدی خود را در سایت مدیریت کنیم. شما به وسیله این ابزار می توانید کلمات کلیدی مناسب را با توجه به زبان مورد نظر خود با بالاترین سرعت دریافت کنید. در واقع کاربرد این ابزار جستوجوی کلمات کلیدی می باشد. بعد از واگذاری این ابزار به شرکت جدید سرعت و عملکرد این ابزار چند برابر شده است و شما می توانید در آن کار های خود را سریع تر پیش ببرید.

برای فعال سازی ابزار Long Tail Pro شما می توانید از سایت رسمی آن اقدام نمایید و یا در صورت راحت تر کردن کار خود می توانید از افزونه Long Tail Pro استفاده کنید.

ابزار Remove’em

لینک های مصنوعی شاید یکی از بزرگترین عیب های یک سایت باشد که سئو آنرا کامل نقض می کند، ما برای نابود کردن این لینک ها چکاری باید انجام دهیم؟ ابزار Remove’em یک گزینه مناسب می باشد که ما به وسیله آن می توانیم تمامی لینک های مصنوعی سایت خود را از بین ببریم. در کل شما به وسیله این ابزار می توانید دسترسی کاملی به تمامی لینک های سایت خود داشته باشید و در صورت نیاز آنها را مدیریت کنید. جهت راه اندازی و کار با این ابزار شما می توانید از سایت رسمی آن اقدام نمایید.

ابزار Woorank

یک ابزار کاربردی که می تواند دسترسی های زیادی به یک بیزینس دیجیتال مارکتینگ داده شود. شما با فعال سازی این ابزار می توانید کار های خود را به راحت ترین شکل دسته بندی کنید. برای تست و یا کار با این ابزار حرفه ای و محبوب شما می توانید از اینجا اقدام نمایید. یکی از مزیت های مهم این ابزار داشتن افزونه های مختلف برای دو مرورگر کروم و موزیلا می باشد.

تحلیل برترین ابزار های سئو سایت

در این مقاله ما شما را با تعداد بسیار زیادی از ابزار های سئو که می توانند سایت شما را بهینه کنند آشنا کردیم، شما با مراجعه به سایت های رسمی این ابزار ها می توانید آنها را نصب کنید، همچنین برخی از این ابزار ها از افزونه هایی برخوردار می باشند که می توانند سرعت کار را برای ما افزایش دهند. اگر قصد دارید تا درباره دیگر موضوعات مشابه اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید از طریق سایت دیبا پی سی اقدام نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
  1. پروژه آماده افتر افکت

    سلام حدود 8 ماه است که وب سایتم رو دارم پیش می برم با اینکه سعی کردم طبق اصول سئویی که توو سایت ها اشاره شده پیش برم رشد ضعیفی داشتم و به تازگی انگار رشد معکوس هم داره وب سایتم پیدا میکنه و توو خیلی از لینک ها که به صفحه 2 رسیده بودم به یکباره از نتایج گوگل حذف شده. نمی تونم دلیلشو متوجه شم. اگر می تونید یه نگاه بندازید و کمک کنید.
    bigmotion.ir

    1. امیر شیخ زاده

      سلام و خسته نباشید دوست عزیز
      تایم لود سایت شما بالا هستش و در حدود 8 ثانیه طول می کشه که سایتتون بالا بیادش
      پیج اسپید سایتتون تو نسخه موبایل امتیاز 40 رو می گیره که خیلی امتیاز پایینی هست
      تعداد بک لینک هاتون هم که خیلی کمه
      برای بهبود وضعیت سایتتون پیشنهاد میشه این کار ها رو انجام بدید :
      از چند سایت مرتبط با زمینه کاریتون بک لینک دائمی بگیرید
      سرعت بارگذازی وب سایتتون رو به سه ثانیه برسونید

  2. شهروز

    ممنون که اومدید و راهنمایی کردید. بک لینک زیاد گرفتم ولی خب الکسا تایید نشون نمیده ولی moz تعدادشو کامل نشون میده. سرعت لود رو هم حتما پیگیری می کنم.ولی فک کنم مشکل دیگه ای هم وجود داشته باشه که تاثیر بیشتری نسبت به این دو مورد داشته باشه. بازم ممنون که سر زدید.

    1. امیر شیخ زاده

      خواهش می کنم بک لینک شرایط خودش رو داره از سایت های مرتبط باید باشه تا تاثیر بزاره و یا وب سایت های معتبر در غیر این صورت تاثیر منفی می زاره
      از اسکیما در صفحات داخلی هم استفاده کنید
      محتوای قوی ( شاه کلید سئو همین محتوا هستش )

  3. شهروز

    بازم تشکر از راهنماییتون.

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.