طراحی سایت به روش حرفه ای ها

پارسا حبیبی وبلاگ 30 آوریل 2021
طراحی سایت به روش حرفه ای ها

اصول و ایده هایی را برای ساخت یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید. تا هویت برند خود را به صورت آنلاین نشان دهد.

داشتن ترکیب متناسب از سبک طراح و تجربه کاربری و عملکرد وب سایت برای دانستن نحوه طراحی وب سایت ضروری است.

افراد و مشتریان مختلف ممکن است یک سبک را به سبک دیگر ترجیح دهند. اما موضوعی که آنها را به هم پیوند می دهد ، قوانین  اساسی طراحی سایت است.

به خاطر داشته باشید که بهترین روش برای طراحی وب سایت وجود ندارد زیرا هر مشتری متفاوت است. اما نکاتی در زمینه طراحی وب وجود دارد که می تواند بین یک وب سایت موفق و ناموفق تفاوت ایجاد کند.

 

هنگامی که یک وب سایت به خوبی طراحی می شود ، چه با یک سازنده وب سایت و چه با کمک طراحان و توسعه دهندگان وب، آنچه شما ارائه می دهید به نمایش می گذارد. از نسل برتر کسب و کار شما پشتیبانی می کند. مخاطبان ایده آل شما را درگیر می کند. و به وضوح ارتباط برقرار می کند که شما یک منبع هستید میتوان اعتماد کرد. اگر یک فروشگاه آنلاین ایجاد می کنید ، هنگام فروش محصولات باید یک بستر آسان برای استفاده و ایمن را نیز ارائه دهید.

 

جاناتان کوک ، بنیانگذار / توسعه دهنده Neon Hive ، یک آژانس طراحی وب مستقر در نیوزلند ، می گوید: “یک وب سایت خوب به شما امکان می دهد هویت تجاری قدرتمندی ایجاد کنید. و داستان خود را همانطور که می خواهید بگویید.” “شما کنترل کاملی بر روی هر عنصر دارید ، تا آخرین پیکسل.”

 

خبر خوب این است که هنگام شروع کار می توانید به تنهایی یک وب سایت چشمگیر ایجاد کنید. آنچه اساسی است این است که هنگام ساختن طراحی بصری وب سایت خود ، از دستورالعمل های خاصی پیروی می کنید. تا با استفاده از رابط کاربری آسان ، توجه کاربر را جلب کرده و آن را حفظ کنید.

 

از راهنمای گام به گام و نکات طراحی زیر استفاده کنید. تا یک وب سایت خیره کننده ایجاد کنید که ارزش منحصر به فرد کسب و کار شما را منتقل کند.

 

 

 

قبل از شیرجه رفتن اهداف و اولویت ها را تعیین کنید!

وقتی بسیاری به فکر طراحی و توسعه وب موفق هستند، به نام دامنه ، میزبان وب قابل اعتماد ، طرح های رنگی وب سایت و سیستم های مدیریت محتوا فکر می کنند. با این حال ، یک طراحی سایت موفقیت آمیز ریشه در اولویت های مشخص دارد. پروژه وب سایت خود را با تعیین آنچه بیشترین اهمیت برای تجارت شما دارد شروع کنید. تا بدانید وب سایت شما باید شامل چه مواردی باشد. و لازم است چه نکاتی را در طراحی وبسایت خود بگنجانید.

 

جاناتان می گوید: “موفقیت را بنویسید و از آنجا به عقب برگردید.” “این فرایند به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که بخشی از سایت شما خواهد بود.”

 

برای الهام گرفتن از طراحی ، می توانید به وب سایت های دیگر صنعت خود مراجعه کنید. صفحات آنها را مرور کنید ، و اطلاعاتی را که ارائه می دهند ، نحوه ارتباط آنها با مارک های خود و آنچه برای جلب و جلب توجه بازدید کننده ارائه می دهند ، یادداشت کنید. توجه داشته باشید که چیزی که فکر می کنید خوب کار می کند و چگونه می خواهید با طراحی خود بهتر کار کنید.

 

این لیست از عناصر مهم وب سایت به شما کمک می کند تا یک نقشه سایت ایجاد کنید. همانطور که از نام آن پیداست ، یک نقشه سایت با ایجاد صفحاتی که خواهید داشت و نحوه پیوند صفحات به یکدیگر وب سایت شما را ترسیم می کند. و بعداً به ایجاد معماری اطلاعات کمک می کند.

درج این انواع اصلی صفحات وب در سایت خود را در نظر بگیرید.

 

طراحی سایت

 

 

صفحه نخست:

این صفحه اصلی وب سایت شما است ، بنابراین اغلب اولین صفحه بازدیدکنندگان جدید است. آنها ابتدا باید مهمترین اطلاعات مورد نیاز خود را ببینند. تا درک کنند شما چه چیزی ارائه می دهید. و به راحتی بدانند که چگونه می توانند به کارهای بعدی خود بپردازند.

درباره ما:

در اینجا ، بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات اساسی در مورد کسب و کار شما بدست آورند. از قبیل نحوه شروع کار، محل استقرار، مأموریت و مشخصات اعضای تیم برتر خود را کشف کنند. همچنین می توانید پیوندهایی برای ساعات و مکانهای ذخیره سازی (در صورت داشتن آنها) ، پیوندهایی به صفحات رسانه های اجتماعی و اطلاعات تماس را در آن قرار دهید.

خدمات:

در طراحی سایت بسته به کاری که شغل یا سازمان شما انجام می دهد، صفحه ای با توضیحات مختصر درباره خدماتی که شما ارائه می دهید یا محتوای بصری محصولات شما و پیوند به صفحات دقیق برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن خدمات ، می تواند برای بازدیدکنندگان جدید بسیار مفید باشد.

مشاغل:

اگر غالباً به اعضای جدید تیم نیاز دارید ، صفحه ای را در نظر بگیرید که می توانید موقعیت های موجود را برجسته کنید. یا فرمی را در اختیار داشته باشید که افراد بتوانند در مورد رویداد های جدید سوال بپرسند.

وبلاگ:

اگر مرتباً محتوا منتشر می کنید ، یک صفحه وبلاگ می تواند مکانی مرکزی برای یافتن آن توسط بازدید کنندگان باشد. این نکته ی مهمی در طراحی سایت به شمار میرود. می تواند شامل به روزرسانی های محصول یا خدمات ، مقالاتی در رابطه با آنچه شما ارائه می دهید باشد. و یا نمایه پروژه های جدید و هر محتوای دیگری که به آموزش بازدیدکنندگان وب سایت شما، در مورد سازمان تان کمک می کند.

 

طراحی سایت

 

هنگام طراحی سایت خود ، به یاد داشته باشید که این مرکز فعالیت بازاریابی شماست. این ممکن است اولین احساسی باشد که کسی از تجارت شما میگیرد.

جاناتان توصیه می کند که برای درست کردن آن وقت و تلاش و انرژس بگذارید. اطمینان حاصل کنید که تمام ویژگی های شما روی صفحه های نمایش با هر اندازه ای کار می کنند. بنابراین کاربران می توانند از وب سایت شما به خوبی استفاده کنند.

وی می گوید: “طراحی وب ارزان به شما قابلیت انعطاف پذیری و کنترل لازم را نمی دهد تا فضای دیجیتال شما به طور مشخص و با ویژگی های خاص خود عرضه شود. هر عنصر مهم است – حتی عناصر اساسی. از کیفیت صرف نظر نکنید. ”

 

برای اطلاع بیشتر از خدمات ما کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.