بهینه سازی لوگو برای شبکه های اجتماعی

الناز مقیمی وبلاگ 10 اکتبر 2019
بهینه سازی لوگو برای شبکه های اجتماعی

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی اساساً بسیاز ضروری به نظر می رسه ، به خصوص  در مورد  مشاغلی که می خواین تو بازار به محبوبیت برسن بسیار موثر هست. حضور در رسانه های اجتماعی به دیده شدن  مشاغل شما کمک می کند و به شما کمک می کند تا بیشتر با مخاطبان خود درگیر شوید.

داشتن یک لوگوی منحصر به فرد برای شما و شرکتتون این فرصت رو برای بیشتر دیده شدن میده.

با طراحی لوگوی شما مشخص میشه که آیا واقعا توجه بیننده رو به خودش جلب میکنه  یا نه . شناخته شدن لوگوی شما یک مؤلفه اساسی در ایجاد یک برند قدرتمند و ماندگار است و می تونید با یک لوگوی مناسب و خوب به این هدف دست پیدا کنید.

با توجه به اهمیت این موضوع ، ما برای ایجاد یک برند قدرتمند، و داشتن بینش بیشتر در این مورد ما مقاله بهینه سازی لوگو برای شبکه های اجتماعی رو  ارائه دادیم.

 

۱)ساده نگه داشتن اصل مهم در بهینه سازی لوگو

هر صفحه رسانه های اجتماعی به یک اندازه  لوگو خاص  متفاوت نیاز دارد. این نکته مهمی ست که باید در نظر بگیرید چون ابعاد مختلف مثلا لوگوی خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می تونه  لوگوی شما رو بطور کامل خراب کند ، به خصوص اگر جزئیاتی دقیق و پیچیده داشته باشد.

اگر اندازه آن به شدت کوچیک باشه ، ممکنه  افراد نتونن جزئیات یا کلمات ظریف تری رو مشاهده کنند و این می تونه  لوگوی شما رو غیرقابل تشخیص کنه، به همین دلیل باید کاملاً مطمئن بشید که لوگوی خودتون رو به نسبت صفحه تطبیق دادید و از جزئیات غیرضروری کاملا به دوره. خوب و ساده نگه داشتن لوگو همیشه بهترین گزینه است.

 

۲)طول و عرض مناسب

بعضی اوقات مردم با بدست آوردن هدف دستیابی به منحصر به فرد بودن و خلاقیت بودن لوگو ، از اهمیت متعادل کردن قد و عرض لوگو چشم پوشی می کنند. این در واقع یک ایده نسبتاً بدی هست چونکه شما همیشه باید یه حد میانه رو انتخاب کنید. به همین دلیل باید مطمئن باشید که لوگویی که دارید طراحی میکنید تو هر چیزی به خوبی جا می گیرد.

 

۳) هیچ وقت با عکس های مختلف  لوگو رو طراحی نکنید

وقتی مردم لوگوی  شما رو می بینند ، باید به عنوان یک ارتباط مستقیم با نام تجاری یا کارشما مطابقت داشته باشد . اونا بلافاصله با تصویر و شرکت شما ارتباط برقرار می کنند. به همین دلیل ضروری هست که همیشه از همان تصویر همیشگی شرکت خودتون  استفاده کنید

اگر در مورد یک سبک خاص  تصمیم گرفتید که برای شرکتتون انتخاب کنید، مطمئناً می توانید اون رو بعدها تغییر بدین  و با گذشت زمان اونو آپدیت کنید ، اما سعی کنید خیلی این کارو نکنید . به عنوان مثال ، گوگل و اپل در طی این همه سال لوگوی خود شون رو تغییر ندادن ، اما اونا با حفظ همه عناصر قابل تشخیص به صورت یکنواخت و یه تغیرات خیلی کوچیک، موفق به ماندگار ماندن شدن.

۴) مختصر و مفید باشید

باید بدونید  که یک لوگو فقط نمایش مختصر  از تجارت و کسب و کار شماست  و نباید تمام جزئیات مربوط به شرکت تو همون لوگوی کوچولو باشه. به عنوان مثال ، توضیح اینکه منظور شما از کار کلی شرکتتون چیه ولی  ارائه حوزه تخصصی شما روی  لوگوی شرکت  نباید باشه.

اگر لوگوتون خیلی شلوغ و پر از جزئیات باشه خیلی غیرحرفه‌ای به نظر میاد و اصلا قابل تشخیص دادن حوزه کاریتون نیست مخصوصاً اگر لوگو یک تصگیر خیلی کوچیک باشه!

 

۵) از ابزارهای درست و مناسب در بهینه سازی لوگو استفاده کنید

قبل از بهینه سازی لوگو  برای شبکه های اجتماعی ، باید کاملا در مورد اندازه و ابعاد پیکسل آگاهی داشته باشید ، چون اونا تو هر وب سایتی که اندازه خاص دارند و کاملا متغيرن. خوشبختانه ، ابزارهای بسیار خوبی برای آسانتر کردن کار شما وجود داره که به شما کمک می کنه تا تصویر لوگوی خودتون رو مناسب هر رسانه ی اجتماعی قرار بدین  مثل سایز مناسب  تصویر برای SRC ، عکس های رسانه ای، تصویر فیس بوک و موارد دیگه!

 

سخن پایانی در مورد بهینه سازی لوگو :

به طور خلاصه ، طراحی چشمگیر لوگوی  کسب و کار شما به همان اندازه ی بهینه سازی  صفحات رسانه های اجتماعی بسیار مهمه. اگر لوگوی  شما در همه زمانها سازگار و قابل تشخیص باشه احتمال اینکه که مدت طولانی در ذهن افراد ماندگار باشه خیلی زیاده.

امروزه استفاده از رسانه های اجتماعی اساساً ضروری به نظر می رسه ، به خصوص اگر مشاغلی رو که اداره می کنید و می خواین که تو این بازار شلوغ و پر حاشیه ماندگار باشید، حضور داشتن در همه رسانه های اجتماعی به ماندگاری مشاغل شما کمک می کند و این امکان رو به شما میده تا بیشتر با مخاطبانتان در ارتباط باشید.

با طراحی مناسب برای لوگو شما مشخص خواهد شد که آیا میتونه این لوگو توجه بیننده رو به خودش جلب بکنه یا نه. شناخت برند یک مؤلفه مهم در ایجاد یک برند قدرتمند و ماندگار است و می تونید  با یک لوگوی مناسب و به خوبی طراحی شده به آن برسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.