پنج نکته برای ساخت صفحات فرود

الناز مقیمی وبلاگ 28 اکتبر 2019
پنج نکته برای ساخت صفحات فرود

صفحات فرود خیلی مهم هستن. در اینجا 5 نکته ضروری در هنگام درست کردن لندینگ پیج برای وب سایت شما آورده شده است.

شما وب سایت سازمان خود را طراحی و تبلیغ کردید. حالا نوبت اینه که این کار سخت رو به فروش تبدیل کنید.

صفحات فرود قسمت مهم موفقیت وب سایت شما هستن چونکه آنها فقط برای این کار درست شدند. بیش از 68٪ مشاغل B2B از صفحات فرود برای افزایش نرخ تبدیل استفاده می کنند. آنها به مشتریان بالقوه شما این امکان رو می دن که فقط در یک بخش از کسب و کار شما به صفر برسند که هدف نهایی آنها سرمایه گذاری بیشتر هستش.

صفحات فرود

 

در اینجا ۵ نکته ساده برای ایجاد یک صفحه فرود موفق آورده شده :

۱)مشخص کنید که هدف از صفحه فرود چیست.

اینکه فقط مردم رو مجاب کنیم که به سمت بیزینس ما بیان  کافی  نیست. اینکه اون شخصی که الان تو وب سایت شما و در صفحات فرود چی میخواد و اصلا چرا اومده مهم است.

اگر به عنوان مثال تیم تولید محتوای شما کتابهای الکترونیکی درجه یک  درست می کند ، شاید شما فقط یک شما وب سایت سازمان خود را طراحی و تبلیغ کردید داشته باشید که فقط برای پر کردن فرم برای دانلود آخرین کتاب الکترونیکی اختصاص داده شده است.

شاید بخواین که  مشترکان خبرنامه خود را  با هدف افزایش بازدید کننده زیادتر کنید،  پس باید برای این منظور یک صفحه فرود ایجاد کنید.

خیلی از افراد گرفتار چگونگی پیگیری تبدیل ها می شوند و فراموش می کنند چگونه می تونن در مرحله اول اصلا  آن تبدیل ها را تعریف کنند.

 

۲)از تصاویر ، رنگ ها و گرافیک ها به درستی استفاده کنید.

تصاویر و گرافیک های جذاب می توانند نظر بازدیدکنندگان را در مورد صفحه فرود به خودش جلب کند. تصاویر باید کاملا  توجه را به خود جلب کنند و به جای اینکه حواس او را با جای دیگه ای پرت کند ، بیننده رو جذب خودش بکند.

 

مانند اکثر طراحی های آنلاین ، طرح های رنگی وقتی در یک خانواده و همسان باشند یا با کلیات وب سایت شما سازگار باشند ، به بهترین وجه کار می کنند. با استفاده از COD Solodev ، می تونید  طرح های رنگی را تنها با چند کلیک ساده سازگار نگه دارید.

 

 

۳)اطمینان حاصل کنید که از مرحله ۱ صفحات فرود خود را در جهت هدف مخصوصشان نشان دهند.

صفحات فرود باید برای خوانندگان کوتاه ، شیرین و جذاب باشد.تنها روی اهداف سازمان خود تمرکز نکنید. با درگیری با صفحه فرود ، کپی مربوط به آنچه را بدست می آورید نگه دارید.

 

تهیه یک  تیتر چشمگیر برای نسخه اصلی برای هر لندینگ پیج ضروری است. اگر کتاب الکترونیکی شما رایگان است ، باید تو تبلیغی  که  میکنید بگید “کتاب الکترونیکی بازاریابی رسانه ای اجتماعی” فقط با یک کلیک رایگان اونو بگیرید ! با استفاده از صفحه فرود خودمیتونید تمام این چیزها رو با بازدید کنندگانی که میان و مطالب رو میخونن و سیو میکنن بدست بیارین.

 

یک یادداشت نهایی با کپی: اطمینان حاصل کنید که مثلا اون کتابی که رایگان برای دانلود گذاشتین با متن تبلیغ مربوطه استفاده شده برای آوردن افراد  به صفحه فرود مطابقت داشته باشد. اتصال بین متن تبلیغی PPC و عنوان صفحه باید کاملاً واضح و روشن باشد. اگر برای تبلیغ صفحه فرود خود از تبلیغات بنر استفاده می کنید ، تصاویر مرتبط را بسازید ، طراحی کنید و تقریباً از یک تبلیغ یکسان با تصاویری گذاشتید تا صفحه فرود تهیه کنید.

 

۴)تا حد امکان از موانع خارج شوید.

این قانون درهمه جنبه های صفحه فرود شما اعمال می شود. طراحی ضعیف که پیدا کردن CTA را دشوار می کند فقط شما رو از اهدافتون دور میکنه. وقتی یک نفر دنبال یه چیز خاصی تو پیج شما بگرده و کل سایت رو بالا پایین کنه و اون موضوع مورد نظرشو پبدا نکنه این هم برای CTA و هم احتمال اینکه از پیج شما خیلی استقبال نکنه خیلی زیاد میشه و این اصلا برای شما خوب نیست.

طرح ها می تونند در صفحات فرود متفاوت باشند. اما یه  چیز همیشه درسته: گرفتن از نقطه A به نقطه B واضح هست.

این امر مخصوصاً در مورد نسخه موبایل صفحه فرود شما صادق است. داشتن صفحه فرود برای موفقیت در تلفن همراه اغلب به تبدیل موفقیت های بیشتر منجر می شود. در مورد موفقیت در طراحی موبایل شما باید  مشاوره بیشتری از متخصصان بخواهید.

 

۵) تمام راه ها و روش‌ها برای رسیدن به یک هدف، در نهایت به اون هدف می‌رسن.

همه کارها در صفحه فرود شما باید انجام شود تا یک کار انجام شود: هدف خود را ارتقا بدین. مراقب لینک های اضافه شده به صفحه باشید. تیم شما فقط تلاش زیادی برای ایجاد صفحه فرود کرده است پس چرا بلافاصله وقتی به هدف رسیدید رهاش میکنید و به مردم راهی برای خروج از صفحه پیشنهاد می دهید؟

 

افزودن پیوند به صفحه فرود باعث ایجاد سوراخ در صفحات فروش و بازاریابی می شود و باعث می شود مشتریان  از بین بروند.

 

انتخاب CMS برای موفقیت صفحه فرود

 

ساخت صفحات فرود یک قسمت مهم موفقیت برای  هر کمپین بازاریابی است. با این حال ، تمام این موارد گفته شده یکی از پنج چالش اصلی هستند که بیشتر بازاریابان B2B با آن روبرو هستند

صفحات فرود نباید پیچیده باشد.

 

COD Solodev توسعه صفحه فرود را با عملکرد منظم CMS شما ادغام می کند و به بازاریاب ها این اجازه می دهد تا صفحات فرود مختلف را آزمایش کنند و از آن استفاده کنند تا موفقیت خود را صد در صد کند، علاوه بر این هر چیزی که در بستر وب وجود دارد توسطSolodev بسته بندی شده است!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.