افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

سعید رحیمی وبلاگ 09 مه 2019
افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

در این سری از مقاله های آموزشی سایت دیبا پی سی قصد داریم شما را با 16 روش مختلف برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود آشنا کنیم، اگر شما به درستی از تمامی این روش ها در کسب و کار الکترونیک خود استفاده کرده باشید می توانید فروش های زیادی را جذب خود کرده باشید. توجه داشته باشید که در این مقاله آموزشی شما تنها با چندین بخش کوتاه آشنا خواهید شد و تا حد ممکن توضیحات کوتاهی در رابط با این تجارت الکترونیک در اختیاز شما قرار می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه این مفاله آموزشی همراه سایت آموزشی دیبا پی سی باشید.

 

 

فروشگاه اینترنتی

با توجه به پیشرفت روز به روز علم و فناوری تعداد فروش لوازم الکترونیک همانند موبایل ها افزایش داشته است، با توجه به آمار های بدست آمده بازار این دسته از لوازم الکترونیک در سال 2018 به میزان 55 درصد رسیده است که در آینده نه چندان دور یعنی در سال های 2022 فروش گوشی های موبایل به چیزی حدود 170,000.000 میلیار دلار برسد که رقمی خرده برای این صنعت به حساب می آید. اگر شما یک کار آفرین واقعی باشید می توانید از همین موقعیت برای خود استفاده کرده باشید و وارد سنعت تجارت بصورت الکترونیک شوید. در ادامه مقاله ما شما را با 16 روش که می توانید محصولات خود را بصورت الکترونیکی به فروش برسانید آشنا خواهیم کرد.

 

 

گفتگو های بیشتر با مشتریان خود

راضی نگه داشتن مشتری همیشه یکی از عوامل فروش محصولات شما می باشد، شما اگر زمان بیشتری را برای گفتگو با مشتری های خود قرار دهید بدون شک آنها را جذب خود کرده اید و شاید از مشتریان ثابت شما شوند، پس داشتن یک روابط عمومی بالا می تواند برای شما کار ساز باشد. اگر شما فروشگاهی را تاسیس کرده اید می توانید با ساختن چت روم های خاصی برای مشتری این امکان را قرار دهید که سوالات خود را پاسخ داده باشد و بتواند به شما بیشتر اطمینان داشته باشد، همچنین یکی از مزیت های خوب این چت روم ها ارتباط مستقیم مشتریان با خود فروشنده می باشند که این نوعی اطمینان بین شما و مشتری ایجاد می کند.

 

 

استفاده کردن از Chatbots

شاید شما به خیلی از سایت ها سر زده باشید که به محض ورود شما پیامی ارسال می شود و متن آن حاوی راهنمایی می باشد، در واقع این یک سیستم ربات می باشد که برای شما بصورت اتوماتیک ارسال می کند و می تواند شما را به مشتری متصل کند، در روش اول و دوم یک شباهت موجود موجود می باشد که هر دو آنها ارتباط شما با مشتریان را برقرار می سازد، اما در قسمت اول شما می توانید با برقراری تماس، چت روم و… این ارتباط را برقرار کرده باشید، بطوری که میان شما هیچ گونه واسطه ای قرار نگرفته است، اما در روش دوم وظیقه متصل کردن مشتریان به کار فرما یک ربات می باشد که هر دو می تواند در کار شما مفید باشند.

 

 

استفاده کردن از طرح های گرافیکی و ویدئویی

همیشه طرح های گرافیکی و یا ویدئو های مختلف می توانند مشتریان را راحت تر برای خرید یک محصول جذب کرده باشند، اگر شما برای محصولات خود ویدئو هایی را طراحی کرده باشید که در آن ویژگی ها، کاربرد و … محصول درج شده باشد بدون شک مشتریان شما بیشتر جذب محصول شما می شوند. در کنار ساخت ویدئو ها شما می توانید از طرح های گرافیکی استفاده کرده باشید. توجه داشته باشید که یک طرح گرافیکی می تواند شامل یک اینفوگرافیک درباره محصولات شما باشد که تمامی نکات و ویژگی ها در آن درج شده است. پس شما اگر بتوانید از این قابلیت ها در تجارت خود استفاده کنید، بدون شک نظر خیلی از مشتریان را برای خرید محصولات جذب کرده اید.

 

 

شخصی سازی سایت

اگر شما قصد دارید تا یک تجارت واقعی را راه اندازی کرده باشید پس چه بهتر است که از همین ابتدای کار خود را مستقل کرده باشید، شما با شخصی سازی کردن سایت خود می توانید از اطلاعات مشتریان خود و محصولات خود اطمینان کاملی داشته باشید. توجه داشته باشید که شخصی سازی این اطلاعات می توانند هم برای شما و هم مشتریان شما اطمینانی را بسازد.

 

 

محصولات شخصی

اگر یک فروشگاه اینترنتی جدید را راه اندازی کرده اید پس بهتر است که محصولات خود را شخصی کرده باشید، بطور مثال وارد کردن و یا فروش محصولاتی که ممکن است در بسیاری از فروشگاه ها باشد برای شما هیچ سودی ندارد، اما اگر شما یک محصول خاص را داشته باشید که تنها در فروشگاه شما به فروش می رسد می تواند بر میزان فروش شما تاثیر زیادی داشته باشید. در کنار این فروش شما در حال ساخت یک محصول بزرگ می باشید که بنام شما ثبت خواهد شد. پس در کل با شخصی سازی محصولات خود می توانید پیشرفت رو به جلویی داشته باشید.

 

 

پرداخت های وب

داشتن پرداخت های وب مطمعن از اصلی ترین بخش های فروش شما می باشد، شما برای اینکار بهتر است بدانید که باید استاندارد های W3C را اجرایی کرده باشید، شما به وسیله این استاندارد ها می توانید پرداخت های فروشگاه خود را برای مشتریان آسان تر کرده باشید. این استاندارد ها روز به روز در حال توسعه می باشد و می تواند رو روز های آینده برای بازار های الکترونیک مفید باشد. همچنین استفاده از روش های سنتی نیز در کنار این مورد پیشنهاد می شود چرا که خیلی از افزاد هنوز به روش های نوین اعتمادی چندانی ندارند پس توجه به روش های پرداخت جدید در کنار روش های قدیمی نیز موجب افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد

 

 

اشتراک ها

شما با شروع کردن اشتراک گذاری ها و تبلیغ کردن محصولات خود می توانید موجب افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود شوید، توجه داشته باشید که در این بخش شما باید شعار هایی را انتخاب کرده باشید که بتوانید مشتریان زیادی را جذب خود کرده باشید. به عنوان مثال اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی همانند تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و … می تواند برای محصولات شما تاثیر زیادی داشته باشد. اشتراک کردن محصولات می تواند محصولات شما را با کیفیت تر جلوه دهد.

 

 

اثرات زیست محیطی

اگر شما در محصولات فروشگاهی خود لوازم شوینده و در این زمینه را دارید می توانید تبلیغاتی را در حوزه ایمن سازی محیط زیست ایجاد کنید، بسیاری از مواد های شوینده و … در بازار ها و یا اجناس مختلف موجود می باشند که به محیط زیست آسیب وارد می کنند، شما می توانید با وارد کردن محصولات سازگار با محیط زیست آنرا در بازار های با شعار های محیط زیستی وارد کنید. شما با این روش می توانید طرفداران زیادی را از طریق های مختلف جذب خود کرده باشید و از این روش نیز شما محصولات تخصصی تری را برای مشتریان خود ارائه می دهید. که موجب افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

 

 

نتیجه گیری

در این مقاله ما شما را با چند روش افزایش فروش فروشگاه اینترنتی آشنا کردیم که با انجام دادن این ترفند ها می توانید فروش محصولات خود را در این حوزه افزایش داده باشید. توجه داشته باشید که تجرات الکترونیک محدود نمی باشد و در روز های آینده قابل پیشرفت می باشد، پس بطور کلی داشتن یک برنامه ریزی کلی در آینده می تواند در فروش های شما تاثیر های زیادی داشته باشید. با آینده نگری می توانید نیاز های اساسی را بصورت الکترونیک برای مشتریان خود بر طرف کنید. برای مطالعه دیگر مقاله های آموزشی می توانید از سایت دیبا پی سی افدام نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.