نقش سئو برای مشاغل کوچک

مهران مرزنگی وبلاگ 10 ژانویه 2021
نقش سئو برای مشاغل کوچک

اگر سابقه جستجوی شما مملو از مطالبی مانند “نحوه انجام SEO برای مشاغل کوچک ” و استراتژی برای مشاغل کوچک” باشد ، در مسیر درست قرار دارید. طبق تحقیقات ، بیش از 36٪ از مشاغل کوچک در ایالات متحده از استراتژی SEO قوی استفاده می کنند.

از آنجایی که دیجیتالی شدن به هنجار جدیدی تبدیل شده است ، دیگر تکیه بر استراتژی های بازاریابی سنتی (آفلاین) به سادگی گزینه عملی برای مشاغل کوچک نیست. اگرچه راههای  قدیمی مانند توزیع کارت های بازرگانی ممکن است در گذشته موثر واقع شده باشد ، اما این راه امروزه ناکارآمد است ، حداقل موثر و عملی برای بازاریابی یک تجارت کوچک نیست.

در مقایسه ، استفاده از SEO یک روش قدرتمند برای ایجاد و تداوم حضور پررنگ آنلاین و بردن شرکت شما به ارتفاعات جدید است.  طبق یک مطالعه اخیر ، بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز در Google انجام می شود.

اگرچه آسان کردن کار خود در زمینه دیجیتال راهی عالی برای شروع کار است ، اما کافی نیست. با افزایش رقابت هر روز ، ایستادگی در میان جمعیت یک امر ضروری است. به تنهایی ایجاد یک حضور آنلاین باعث افزایش کارایی شما نمی شود. شما باید مسافت بیشتری را طی کنید و اطمینان حاصل کنید که تجارت شما بر موتورهای جستجو مسلط است و ترافیک با کیفیتی را به خود جذب می کند ، اینجاست که SEO وارد می شود!

ما برخی از اقدامات ابتکاری ، موثر و هوشمندانه SEO را برای مشاغل کوچک جمع آوری کرده ایم تا به شما در ایجاد و حفظ و حضور آنلاین برنده در سال 2021 کمک کنیم.

اگر با وبلاگ ما همراه بوده اید ، ممکن است با وبلاگ ما در مورد سئو تعامل داشته باشید. ما پیشنهاد می کنیم سریع بخوانید تا بتوانید اصول اولیه را بررسی کنید و تغییراتی را که از آن زمان تاکنون رخ داده شناسایی کنید.

بیایید شروع کنیم ….

1.اولویت بندی سئو در صفحه

75 % عظیم کاربران اینترنت هرگز از صفحه اول Google عبور نمی کنند. بنابراین اگرچه ممکن است محتوای جذاب ایجاد کرده باشید ، اما بهینه سازی شما به راحتی می تواند شما را به سطح اول برگرداند. اولین قدم برای استفاده از SEO ، اولویت بندی بهینه سازی در صفحه است.

به زبان ساده ، SEO در صفحه عملی بهینه سازی محتوای وب ، صفحات محصول / خدمات و صفحات اضافی برای کسب رتبه بالاتر در SERP است.

با تهیه لیستی از فاکتورهای اصلی SEO در صفحه شروع کار را شروع کنید.

پیشنهاد ما تمرکز بر روی موارد زیر است:

  • برچسب های عنوان
  • توضیحات متا
  • برچسب های سربرگ
  • عناوین محتوایی ( برچسب های H1 و H2 )
  • متن Alt و عناوین توصیفی برای بهینه سازی تصویر
  • بهینه سازی URL

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط نه تنها باعث افزایش دید و کمک به شما در صعود به SERP می شوند ، بلکه نرخ کلیک را نیز بهبود می بخشند ، هر یک از اجزای صفحه وب خود را بهینه کنید.همچنین استفاده از برچسب های مناسب به محتوای شما مشروعیت و اقتدار می بخشد. این منجر به این می شود که Google وب سایت شما را به عنوان یک منبع معتبر درک کند. استفاده از برچسب های مرتبط و مختصر عنوان و توضیحات متا یک روش عالی برای افزایش رتبه بندی ارگانیک است. از آنجا که بازدیدکنندگان از محتوای محصور شده در هر صفحه وب مطلع می شوند ، احتمالاً اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند پیدا می کنند و در نتیجه بیشتر کلیک می کنند.

در حالی که بهینه سازی تصویر توسط اکثر مشاغل کوچک معمولاً نادیده گرفته نمی شود ، اما این سلاح قدرتمندی در زرادخانه SEO است. از بهبود زمان بارگذاری صفحه تا افزایش تجربه کاربر ، بهینه سازی تصویر نقشی اساسی در اطمینان از چسبندگی مخاطبان شما دارد. از متن و عناوین توصیفی برای بالا بردن رتبه بندی سئو وب سایت خود استفاده کنید ، در عین حال دسترسی آن را برای افراد با نیازهای ویژه بیشتر کنید.

ما همچنین توصیه می کنیم با کوتاه نگه داشتن طول URL ، استفاده از حروف کوچک ، اطمینان از خوانایی و استفاده از خط به جای زیر خط ، از بهینه سازی URL بیشترین استفاده را ببرید. البته ، اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط را فراموش نکنید. طبق تحقیقات ، URL های کوتاه نسبت به URL های طولانی دارای یک امتیاز هستند. اگرچه این تغییرات در نگاه اول غیر قابل مشاهده به نظر می رسند ، اما می توانند به شدت بر روی دید و رتبه بندی وب سایت شما تأثیر بگذارند.

2. از اهمیت SEO محلی غافل نشوید

بهینه سازی وب سایت شما برای نتایج جستجوی محلی ، قدیمی ترین ترفند سئو در کتاب است و موفق شده است که آزمون زمان را تحمل کند. چون خوب کار می کند. مخصوصاً برای مشاغل کوچک که خدمات محلی دارند! برای جذب مشتریانی که واقعاً به محصولات / خدمات شما علاقه مند و قادر به سرمایه گذاری هستند ، SEO محلی را در اولویت قرار دهید.

طبق یک مطالعه اخیر ، بیش از 72 درصد از مصرف کنندگان که جستجوی محلی را انجام می دهند ، در صورتی که در فاصله 5 مایلی باشد ، به فروشگاه مراجعه می کنند. در حقیقت ، جستجوهایی که شامل کلمات کلیدی “نزدیک من” یا “نزدیک به من” هستند ، طی دو سال گذشته 900 درصد خیره کننده افزایش یافته است.

اکثریت زیادی از کاربران فقط با سه نتیجه جستجوی برتر که در Google  محصور شده اند ، درگیر می شوند.

چگونه می توانید شانس خود را برای اطمینان از ظهور کسب و کار در گوگل افزایش دهید؟

استفاده از Google برای کسب و کار من ، تاکتیک محلی پیشرو در زمینه SEO است که به شرکت های کوچک کمک می کند تا از SERP ها بالا روند و میزان بازدید با کیفیت را افزایش دهند. همچنین می توان با وارد کردن اطلاعات شامل موارد زیر به این روند کمک کرد .

  • نام
  • نشانی
  • شماره تلفن
  • ساعت کاری
  • سایت اینترنتی
  • دسته بندی
  • شرح
  • عکسها
  • بررسی ها

اطلاعاتی که وارد می کنید در نتایج جستجوی Google نشان داده می شود. ما پیشنهاد می کنیم برای صعود به SERP و کسب جایگاه در Google از دقت و صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این ، با به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های جذاب و تجاری از کسب و کار خود ، لیست خود را به روز کنید. در حالت ایده آل ، شما باید یک تصویر آرم به اندازه مربع و یک عکس جلد جذاب بارگذاری کنید .

ما همچنین پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از تخلفات با کارشناسان SEO تماس بگیرید. استفاده از استراتژی های SEO کلاه سفید به شما کمک می کند بدون خطر تعلیق ، تجارت را رونق بخشید.

ما همچنین توصیه می کنیم با ایجاد محتوا بر اساس فعالیت ها ، رویدادها و داستان های محلی ، SEO محلی را بهبود ببخشید. استفاده از کلمات کلیدی خاص منطقه به شما در جذب و ایجاد مخاطب محلی کمک می کند.

گرچه استفاده از Google برای کسب و کار من ضروری است ، اما استفاده بهینه از فهرست های مشاغل آنلاین نیز به همان اندازه مهم است! با به اشتراک گذاری) NAPنام ، آدرس و شماره تلفن) شرکت و توضیحات جذاب ، SEO محلی را تقویت کنید .

3. اهرم کلمات کلیدی چند سیلابی برای افزایش ترافیک با کیفیت

در حالی که استفاده از کلمات کلیدی خاص راهی برای انتخاب در سالهای پیش بود ،  در سال 2021 همه چیز در مورد کلمات کلیدی دم دراز خواهد بود .

کلمات کلیدی طولانی  یا دم دراز

کلمات کلیدی دم طولانی “Long Tail Keywords” که گاهی به عنوان کلمه های کلیدی بلند یا دم دراز نیز شناخته میشود، به کلمات‎کلیدی گفته میشود که شامل سه یا بیش از سه کلمه باشند این نوع از کلمه‎های کلیدی معمولاً بسیار کامل‎تر و توصیفی‎تر از کلمات کلیدی دم‎متوسط هستند.

به عنوان مثال عباراتی مانند: «خرید کفش زنانه چرم، نقد و بررسی فیلم تایتانیک، آموزش آنلاین سئو کلمات کلیدی، خرید آنلاین سیم کارت رایتل، خرید موبایل سامسونگ مدل  a8از این قبیل کلمات کلیدی هستند .

طبق تحقیقات ، کلمات کلیدی دم بلند 2.5 برابر بیشتر از کلمات کلیدی head تبدیل می شوند. در حقیقت ، کلمات کلیدی طولانی مدت اکنون بیش از 70٪ از کل جستجوهای وب را تشکیل می دهند.

حیرت آور ، درست است؟

بنابراین اگر استراتژی کلمات کلیدی شما صرفاً متمرکز بر استفاده از کلمات کلیدی کوتاه مدت باشد ، ممکن است بخواهید برخی تغییرات عمده را انجام دهید.

در حالت ایده آل ، کلمات کلیدی دم بلند شامل سه یا چند کلمه هستند. کارآیی آنها با ماهیت توصیفی آنها ارتباط دارد. در حالی که کاربران قبلاً بیشتر علاقه مند به اجرای پرسش های مختصر بودند ، اخیراً تغییر موضوعی به سمت پرسش های دقیق تر – البته دقیق – صورت گرفته است.در حالی که برای هدایت نتایج جستجوی مرتبط تر ، کمی بیشتر است ، جستجوها هنوز نسبتاً مختصر هستند.علاوه بر این ، کلمات کلیدی دم بلند به موتورهای جستجو  نیز کمک می کنند تا ماهیت محتوای شما را بهتر درک کنند.

ما پیشنهاد می کنیم کارشناسان SEO را برای کمک به تحقیق و لیست کوتاه کلمات کلیدی مربوط به صنعت مربوط به محتوای خود استخدام کنند. در حالی که چندین ابزار رایگان در دسترس است ، اما آنها از جامعیت و دقت ابزارهای پیشرفته پرداختی برخوردار نیستند.

در نهایت ، برقراری تعادل مناسب در استراتژی کلمات کلیدی شما به شما کمک می کند تا جذب شوید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به سرعت از SERP ها بالا می رود!

4. ایجاد لینک برای برنده شدن

اهرم پیوند ایجاد یک راه قدرتمند برای کمک به کسب و کار کوچک خود است .این که شما یک سالن را اداره می کنید یا خدمات مشاوره فنی ارائه می دهید ، اتخاذ استراتژی های لینک سازی با کمک به کسب و کار شما در جذب ترافیک با کیفیت ، نتیجه خوبی خواهد داد.

اما لینک سازی چگونه کار می کند؟

ساده است.

همانطور که این عبارت نشان می دهد ، ایجاد لینک روند کسب لینک از وب سایت های شخص ثالث در همان صنعت است. اگر شرکتی با اقتدار دامنه بالا پیوندی به محتوا / محصولات / خدمات شما را در وبلاگ یا مقاله خود بگنجاند ، تجارت شما از نفوذ ترافیک با کیفیت بالا بهره مند خواهد شد.

علاوه بر این ، Google برای تعیین اعتبار ، و کیفیت محتوا از پیوندها استفاده می کند. بنابراین اگر یک وبلاگ جذاب ، با ارزش افزوده و شوخ بنویسید که از وب سایت های دارای اعتبار دامنه بالا بک لینک زیادی بدست آورید ، متوجه افزایش سیستماتیک در رتبه بندی SERP خواهید شد.

پیشنهاد ما ایجاد یک استراتژی پیوند ساز قوی با مشاوره با متخصصان لینک سازی است.

در اینجا چگونگی تسلط بر هنر ایجاد پیوند در سال 2021 آورده شده است:

  • وبلاگ های مهمان آموزنده ، جذاب و گیرنده بنویسید
  • اینفوگرافیک بهینه شده را ایجاد و به طور فعال به اشتراک بگذارید
  • اهرم ایجاد لینک خراب
  • تعادل کامل بین استفاده از پیوندهای داخلی و خارجی با کیفیت را برقرار کنید
  • نام بردن های بدون پیوند را به بک لینک تبدیل کنید
  • از بازآفرینی پیوند نهایت استفاده را ببرید
  • محتوای خود را دوباره استفاده و سندیکایی کنید .

5. وب سایت خود را به صورت  خیلی دوستانه به نسخه موبایل تبدیل کنید

52 % از ترافیک وب سایت از طریق تلفن های همراه ایجاد می شود

61٪ از کاربران اینترنت اذعان می کنند که اگر وب سایت آنها برای موبایل مناسب باشد احتمالاً در محصولات / خدمات یک شرکت سرمایه گذاری می کنند

57٪ از مصرف کنندگان از توصیه مشاغل دارای وب سایت نامناسب طراحی شده در تلفن همراه خودداری می کنند

88٪ از کاربران اینترنتی که از طریق تلفن های همراه خود به دنبال مشاغلی می گردند ، ظرف 24 ساعت در نهایت تماس می گیرند یا از این تجارت بازدید می کنند

به طور خلاصه ، دوستانه بودن برای موبایل بیش از آنچه فکر کنید مهم است.

با این حال ، بیشتر مشاغل کوچک تنها ایجاد یک وب سایت رومیزی مناسب با دید پویا و پاسخگو را در اولویت خود دارند.اگر از اهمیت اطمینان از طراحی و توسعه وب یکپارچه برای موبایل چشم پوشی کرده اید ، ممکن است از دستیابی کسب و کار به مخاطبان مناسب جلوگیری کنید.طبق تحقیقات ، 96 درصد عظیم آمریکایی ها تلفن همراه دارند. جای تعجب نیست که 83.2٪ از مردم از اینترنت تلفن همراه استفاده می کنند.

خدمات سئو برای مشاغل کوچک

ما به عنوان یک شرکت  بازاریابی دیجیتال پیشرو در ایران خدمات حرفه ای سئو را برای مشاغل کوچک در سراسر ایران ارائه می دهیم. فعالیتهای جستجوگرها در داخل و خارج از صفحه ما برای کمک به کسب و کار شما در ایجاد حضور آنلاین برنده ، تسلط بر SERP ها و جذب ترافیک با کیفیت بالا طراحی شده است. ما شما را به بهترین استراتژی های سئو 2021 برای مشاغل کوچک مجهز کرده و رشد را به حداکثر می رسانیم.

در طول سال ها ، با استفاده از استراتژی های نوآورانه ، موثر و پایدار SEO ، به تعداد بی شماری از شرکت های نوپا و کوچک کمک کرده ایم که درآمد خود را افزایش دهند.

برای شروع در مورد روند SEO اطلاعات بیشتری کسب کنید!

ما همچنین خدمات بازاریابی پولی ، بازاریابی محتوا ، طراحی وب سایت ، مدیریت رسانه های اجتماعی و خدمات مدیریت اعتبار را ارائه می دهیم.

با ما تماس بگیرید تا با به حداکثر رساندن قدرت جستجوگرها به کسب و کار خود در رسیدن به ارتفاعات جدید کمک کنید. ما شما را با دلایل اصلی نیاز کسب و کارهای کوچک به جستجوگرها آشنا خواهیم کرد و یک راهنمای اختصاصی SEO برای مشاغل کوچک در سال 2021 ایجاد خواهیم کرد ، بنابراین همه چیز آماده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

فیلد های ستاره دار* الزامی می باشند.